Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
Ik zoek me al weken suf naar een salontafel die precies in mijn inrichting past. Nu heb ik er eindelijk eentje gevonden, en dat voor onder de 100 euro. Het probleem is: Het komt van VidaXL. Nog nooit van gehoord dus ik heb even gegoogled op reviews en die zijn echt om te huilen. Van beschadigde producten tot geen klantenservice tot geld kwijt. Daarom steeds maar weer weggeklikt, maar door die reclame die continue tevoorschijn komt door al mijn geklik op deze advertentie kom ik er keer op keer weer bij terug

Je zou zeggen: Gewoon proberen en kijken en anders terug. Maar ik lees ook beroerde dingen over terugzenden, en aangezien mijn huis pas in Januari komt is het niet heel ideaal om de gehele tafel in elkaar te moeten zetten en weer uit elkaar te halen en in januari weer in elkaar. Kan natuurlijk wel, maar vergt wel even tijd en om daarna alles weer netjes in de doos te krijgen..
De kwaliteit zal ook niet 10 jaar meegaan, aan de andere kant: Het is een redelijk simpele salontafel dus wat zou er aan kapot kunnen gaan behalve krassen op je tafel?
Bokkers ervaringen met deze site?