weer naar texel!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 16:07

jeeeh ik ga weer op excursie met school (op 15 okt gaan we weg) en ik ga voor de tweede keer naar texel!! jeuheu!! heb dr echt al wel zin in, we gaan weer naar dezelfde boerderij, gaan weer wadlopen en op donderdagmiddag willen we weer een strandrit gaan maken met een groepje. vorig jaar ook gedaan, was zo onwijs gaaf!!! meeeen wat heb ik dr al weer zin in!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:08

wij gingen tenminste écht ver weg: TSJECHIE, en de havo ging in de 4e naar Oostenrijk...
Maarreh: have fun... Lekker feestbeesten...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 16:09

ach joh ik kon ook naar tunesie maar texel rules dus wij gaan weer met 4 persoontjes die vorig jaar ook zijn geweest weer naar texel. parijs had ook gekund, of engeland, zwitserland. *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:12

ow, is geen schooltrip... ik dacht dat t zo'n half-verplichte schooltrip was, grotendeels gesponsord...

Maareh, je moet nu wel ook op mijn berichtjes reageren... Anders ga ik je ploempen. }>

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 16:19

jewel is wel schooltrip, je moet per se ergens heen en je ouders (of jij zelf) moet dokken. leuk he???? fun fun fun
maar wel gezellie

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:50

heey gaaf zeg!!
ik heb al 2 kmpen gehad in de 1ste naar monster survivelen (of hoe je het ook schrijft Verward ) Misselijk Misselijk Misselijk
in de 2de naar frankrijk survivellen Misselijk Misselijk Misselijk
maar wel gezellie hoor! dat wel
maar het eten moesten we zelf maken er werd ik gespuugd en allemaal vieze dingen er in zonder datde leraren het zagen.
die aten het later alleen op met de begleiders(van dat kamp0 wij lachen maar we hadden dus echt wel honger werd dus veel chips en liga's eten.
was zelf jarig op dat kamp iedereen zingen Schijnheilig *LOL*
maar oke dit jaar gaan we dan skieen in oostenrijk met zijn 4 of 5 en in een hotel kamer waor echt feest daaro man!!
alleen dat skieen *slik* heb ik nog nooit gedaan strax breek ik me been Huilen Extreme duivel

maar heel veel plezier xxjes marjolein

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:02

ben blij dat ik foetsie ben. maarreh wie is numero 4? (jij jan san en....) enneh ga jij lekker imme weer pesten enneh wle kaartje sturen he? en wee de gebeente dat je t vergeet (gaat smullie ook weer mee?)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 19:04

tuurlijk ikke kaartje sturen naar marjo!!! *LOL* altijd weet je toch!
jep smullie gaat weer mee, en habraken en de toa van bio ook.
ow en nr 4 is ilse, mag dr niet onwijs maar wel leuk dat ze weer meegaat. ze is op zich wel aardig maar niet echt dat ik denk van Wow das echt een vriendintype voor mij. snappie? *LOL*