Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Ja heel begrijpelijk hoor! Heb hiervoor hbo geprobeerd, en opzich wil het qua niveau wel, ik miste het gigantisch om lekker bezig te zijn, en hoe leuk ik mijn werk ook vind, ik mis gewoon het gevoel hebben van leren en ontwikkelen en daar is op mijn werk en mijn afdeling niet perse plek voor.
En ben jarenlang haarmodel geweest, dus heb de gok gewaagd, en nu dus toch vet blij met die keuze.
Zoek nog wel een aantal modellen voor knippen, waarvan 1 les en 1 toets.
Dus mocht iemand zin hebben
CupCakes_ schreef:Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding verpleegkundige en ik werk als bbl'er in de thuiszorg. Niet mijn einddoel, maar voor nu een verplichte tussenstap die ik moest maken helaas.
Mijn uiteindelijke doel is toch wel kinderverpleegkundige, seh/ic verpleegkundige of ambulance verpleegkundige
maralyn schreef:CupCakes_ schreef:Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding verpleegkundige en ik werk als bbl'er in de thuiszorg. Niet mijn einddoel, maar voor nu een verplichte tussenstap die ik moest maken helaas.
Mijn uiteindelijke doel is toch wel kinderverpleegkundige, seh/ic verpleegkundige of ambulance verpleegkundige
Gaaaaaf!!!!
Waarom verplicht?? De tussenstap
Sterre98 schreef:Oh wat tof zeg!
Nou ik heb mn eerste model eergisteren geknipt, morgen komt nummer 2 naar Kapsalon Sterre![]()
Vond t best spannend, maar wel heel happy met het resultaat, hoefde maar heel iets bij te werken uiteindelijk.
Heb inmiddels ook die kleurtraining gevolgd op stage, was heel tof! Heb natuurlijk nog niks over kleuren gehad op school, maar in theorie zou ik nu bayalage kunnen zetten.