Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
DuFraize schreef:Ik denk dat 'joggingbroeken' en 'hooivrij' alleen in 1 zin gebruikt kunnen worden met 'zijn nooit' ertussen.
Coentjuh schreef:Regenbroek er effe over heen?
Ladyson schreef:Ik heb daarvoor stallaarzen + een lange jas die tot over de laarzen valt.
Ineke2 schreef:Coentjuh schreef:Regenbroek er effe over heen?
Dat is lekker zweten met stalwerk
Coentjuh schreef:Moet er zelf niet aan denken dat ik erna met diezelfde joggingbroek thuis op de bank ga zitten
Daan13 schreef:Coentjuh schreef:Ik weet niet wat jij allemaal in je joggingbroek doet maar het is niet zo dat de bagger en of stront eraan hangtMoet er zelf niet aan denken dat ik erna met diezelfde joggingbroek thuis op de bank ga zitten
Gebruikers op dit forum: _Jody_, aliida, Anna_98, Apacheshadow, BlauweSteen, BlueSun, Butterfly, Casca, Charaz, Chrizta, Condor, Eef33, Evito_06, FemkeRoosje, Flieno, Frummel01, GumGum Verity, joyce_eddy, Lestria, lindo, linoleum, lisanne87, MerelV, nardxash, nicole_floor, Nientsje, Noisy, Plus_en_Min, purny, Rex_Rolfo, Sjafrane, StonedRomy, Sunau, SusanH, Tink89, topsylover, vikawiek, VuurVleugels, Wescha, XxLMMxX en 60 bezoekers