Ze hebben een bord in m'n tuin gezet! Aaaaaargh!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 15:19

Kom ik vanmiddag thuis, staat er iemand van de makelaar voor de deur. "Ik kom een bord plaatsen!" Lolbroek! Nou heb ik dus zo'n veel te groot bord in de tuin staan... Ik vind het gewoon ver-schrik-ke-lijk genant! Ik moet straks nog de heg knippen, een mooie gelegenheid voor de buren om zo lekker bijdehand te vragen of ik ga verhuizen... zucht... En natuurlijk mensen die langsrijden / fietsen en wijzen. Of proberen naar binnen te kijken... en t.z.t. volk over de vloer dat je slaapkamer wil zien en zo... Zal blij zijn als het achter de rug is! Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik wraak kan nemen bij de eigenaren van de huizen waar IK in geinteresseerd ben...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:07

ik hoop maar voor je dat t snel verkocht wordt... Ben je ook snel van die zooi af!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:55

heey jeetje zeg!!
me zus heeft dat ook al die mensen kijken er zinn er al zo verschrikkelijk veel geweest tis vandaag erug spannend als die mensen het willen hebben ze moeten nu ja of nee zeggen als ze het voor dat geld doen...dus spannend hoor!!

*LOL* *LOL* ik hoop dat je het snel kwijt bent!!
me zus ook elke keer moet het helemaal netjes en schoongemaakt zijn Frusty

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:13

Ja is het heerrrrlijk als je van je bezichtigingen af bent....

Ik had nog geen bord in de tuin en de brief van bevestiging in de hand toen de eerste met makelaar, toevallig mijn huis aangeboden zagen...

Wij hebben het inmiddels verkocht, na minder dan 3 wk en ongeveer 6 bezichtigingen. Voor de vraagprijs.

Vrijdag komen ze contract tekenen en nog een keer het huis bekijken.

Veel succes met verkopen!!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 08:10

Orri, dat is wel supersnel zeg! Het zal wel meevallen, maar het lijkt me verschrikkelijk als er weinig belangstelling blijkt te zijn. Het huis achter ons staat al bijna 3 maanden te koop namelijk. Nightmare!

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 08:27

Mmmm, lijkt me inderdaad ook niet erg prettig, wij hebben net een nieuw huis gebouwd en er komen prompt allemaal mensen langs waar we anders geen contact mee hebben.....nieuwschierig.

Suc-6 ik hoop dat je er snel vanaf bent!!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 08:31

Leuk he, in de etalage wonen!
Heb net ons huis doen verkopen.. in al die jaren dat we er woonden was het nog nooit zo schoon! Stond verdorie elke week de ramen te lappen! Verschrikkelijk, het voelde niet eens meer als thuis!
Ik leef met je mee....
Ik hoop dat je het voor een hele beste prijs kan verkopen, dat maakt namelijk een boel goed! Haha!