De kat die naar het plafond of muur achter je staart….
9 van de 10 x betekent dat een spin.
Wat zijn jullie angsten?
Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
Westhof schreef:Oh, dat van die kat is zo herkenbaar. Die van mij kan er ook wat van, ‘s avonds laat in het donker op mijn keukenkastje. Die miauw en die ogen maken het af, schrok me wild
[ [url=m/RXfNoo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westhof schreef:Oh, dat van die kat is zo herkenbaar. Die van mij kan er ook wat van, ‘s avonds laat in het donker op mijn keukenkastje. Die miauw en die ogen maken het af, schrok me wild
[ [url=m/RXfNoo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lalidan schreef:Ik vond slangen echt een drama.... en adder tegen komen op de heide betekende minstens 3 maanden niet naar de heide. Dus toen heb ik een bezoekje aan Animal gebracht.
Wat er mee eindigde dat ik meerdere konings phytons in handen gehad heb![]()
Als je echt bang voor slangen bent niet klikken, maar het zijn absoluut geen enge foto's.Spoiler:
[ [url=m/m2GJzC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ad7Kbm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/szcYFK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was best trots op mezelf.
DuFraize schreef:Zijn er mensen die bang zijn om afscheid te nemen? Van je geliefden, je dieren, etc.
Ik vind dat zoon droevig idee dat ik daar een beetje bang van wordt. Doodgaan ben ik zelf niet zo bang voor. Lijkt denk ik op in narcose glijden en daarna is alles uit in die bovenkamer.
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bytespider, ComscoreBot, Effy, ImkeTarek, Jessica_1998, JitskeJeldau, PetalBot, RenskeFrea, Reusje0504, SemrushBot, SentiBot, teunis001, Tucktuck, Vaiqua en 46 bezoekers