Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:Hoi allemaal,
Een aantal weken terug dacht ik makkelijk een boek bij Studystore te kunnen bestellen, helaas is dit niet het geval. Weken later heb ik nog steeds geen boek mogen ontvangen en heb ik besloten om het boek te annuleren. Er staat in hun voorwaarden dat het max 7 dagen duurt tot ik mijn geld ontvang, maar je raad het al, het is al meer dan twee week geleden en ik heb mijn geld nog steeds niet terug gekregen. Ik heb ze vorige week al een herinnering gestuurd maar ze reageren niet op mijn berichten. Als ik bij de reviews kijk ben ik zeker niet de enige met dit probleem, in tegendeel, er zijn onwijs veel mensen met dit probleem.
Ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen. Kan ik het beste afwachten, of toch weer een herinnering sturen? Ik vind het wat lastig allemaal...
Movement schreef:Bedankt voor jullie tips. Ik weet niet zo goed hoe ik mij bij Boos moet melden maar ik ben wel benieuwd naar hun aflevering! Ik kan altijd nog een keer weer proberen te bellen, misschien heb ik dit keer meer geluk!
Ik zou eventueel nog een formele brief kunnen sturen maar echt juridische stappen zal ik niet nemen, dat is het in verhouding met de uitgave niet waard. Wat vervelend zeg dat er meer zijn die problemen met hun hebben. Ik hoop dat ze het snel allemaal een beetje op orde krijgen daar.
Movement schreef:Voor mij heeft het sturen van een formele brief geholpen. Eindelijk mijn geld weer terug!
Suliko schreef:Fijn dat jij alles terughebt Oeska!
Heb inmiddels een formele brief opgesteld waarin ik ze in gebreken stel. Ga het per post én mail versturen. Hopelijk krijg ik dan mijn geld terug.
Yessy schreef:Hebben jullie inmiddels je geld terug of boeken ontvangen? Ik kreeg net bericht dat ze hun activiteiten per direct hebben gestopt. Hopelijk kunnen ze hun (financiële) verplichtingen nog nakomen.
Gebruikers op dit forum: Boheme, Majabeestje, Malle_meid, meiske04, Peelie, pluisje88, Plus_en_Min, Selina, shaddy82, VosjeN, zuperzmoker en 56 bezoekers