Black Friday 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:32

Slmt9 schreef:
Wisselt per winkel. Vaak de volgende dag. Sommige vergeten te mailen dat ‘t klaar ligt. Zou ze ff bellen, want na 5 dagen zetten ze het weer terug.


dan ga ik dat inderdaad even doen, bedankt
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 02-12-22 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:34

ik heb weer iets besteld wat niet regelmatig geleverd wordt :+
ze verwachten dat het vandaag binnen komt.
Dus dat hoor ik nog +:)+

Granoek
Blogger

Berichten: 10487
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:44

Ik kreeg woensdag nog een mail van welkoop dat er een extra vip avond kwam omdat de site hele tijd plat had gelegen. Kreeg alsnog hele tijd error in de winkelmand
Goed idee was dat :+

Alja

Berichten: 25658
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:47

Die extra vip avond was toch gister?
Ik dacht juist te zien op 1 artikel?

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:03

Ik heb het met Agradi. Staat op leverdatum 2 december/vandaag maar nergens bericht dat het verzonden is en er staat bij bestellingen dat het niet op voorrraad is. Allemaal niet zo erg maar snap niet dat er dan nog staat dat het vandaag geleverd gaat worden.

Luxorvalkje
Berichten: 1946
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:38

lovelyfiefy schreef:
zijn er meer mensen van de welkoop korting avond die over hun bestelling nog niks gehoord hebben?
Ik kan het ophalen in de winkel, als ik een mail krijg dat het er is.
Iemand een idee hoe lang dat kan duren?


Ik heb een mail gekregen dat mijn bestelling klaar ligt, maar er staan maar twee dingen op van de drie.
Dus ik wacht nog even op de volgende mail.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:39

Luxorvalkje schreef:
lovelyfiefy schreef:
zijn er meer mensen van de welkoop korting avond die over hun bestelling nog niks gehoord hebben?
Ik kan het ophalen in de winkel, als ik een mail krijg dat het er is.
Iemand een idee hoe lang dat kan duren?


Ik heb een mail gekregen dat mijn bestelling klaar ligt, maar er staan maar twee dingen op van de drie.
Dus ik wacht nog even op de volgende mail.

Idem hier :j

xLoki

Berichten: 3494
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:03

Ik weet niet meer wie hier de tip gaf om Hypostore te mailen, maar ik wil diegene even heel hartelijk bedanken. Hypostore is bereid om een probleem voor mij op te lossen die ik heb met Divoza, door het product wat ik daar heb besteld (en maar niet krijg + mega gebrekkige communicatie vanuit hun) voor dezelfde prijs aan te bieden. Echt hulde aan Hypostore!!! *\o/*

Granoek
Blogger

Berichten: 10487
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:06

Alja schreef:
Die extra vip avond was toch gister?
Ik dacht juist te zien op 1 artikel?

Ja 1 artikel maar ik kreeg de mail woensdag en er stond ‘vanavond tussen 18u-23:59’ met een kortingscode

Kon niks bestellen want wilde de hele avond geen winkelmand laden

janneke584

Berichten: 1913
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:11

manic schreef:
Ik heb het met Agradi. Staat op leverdatum 2 december/vandaag maar nergens bericht dat het verzonden is en er staat bij bestellingen dat het niet op voorrraad is. Allemaal niet zo erg maar snap niet dat er dan nog staat dat het vandaag geleverd gaat worden.


Dat heb ik ook bij agradi. Leverdatum 2 december, maar nog niet verzonden

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:35

manic schreef:
Ik heb het met Agradi. Staat op leverdatum 2 december/vandaag maar nergens bericht dat het verzonden is en er staat bij bestellingen dat het niet op voorrraad is. Allemaal niet zo erg maar snap niet dat er dan nog staat dat het vandaag geleverd gaat worden.

Dat is zo irritant bij Agradi. Ga je iets bestellen wat volgens de site op voorraad is. Zodra je hebt betaald veranderd de bestel status van "binnen 24u" naar "1 tot 3 werkdagen", op dag 3 naar "binnen een week" en vervolgens naar "op het moment dat het weer op voorraad is." Zo mokus irritant -:(-
Ook als je iets retour stuurt duurt de afhandeling lang. Dan is het al een week terug bij hun en heb je nog steeds je geld niet terug. Daarom bestel ik daar eigenlijk zelden iets.

Rinkex

Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:11

hier zijn mijn beide pakketten nu binnen, heel erg benieuwd naar mijn verzwaringsdeken :j

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:24

Noisy schreef:
Dat is zo irritant bij Agradi. Ga je iets bestellen wat volgens de site op voorraad is. Zodra je hebt betaald veranderd de bestel status van "binnen 24u" naar "1 tot 3 werkdagen", op dag 3 naar "binnen een week" en vervolgens naar "op het moment dat het weer op voorraad is." Zo mokus irritant -:(-
Ook als je iets retour stuurt duurt de afhandeling lang. Dan is het al een week terug bij hun en heb je nog steeds je geld niet terug. Daarom bestel ik daar eigenlijk zelden iets.


Klopt. Ik heb springschoenen besteld en ze waren op voorraad.
En precies wat jij zegt is nu gebeurt. Geen idee wanneer ik ze ooit ga krijgen. Op de site van de leverancier zie ik ze wel staan maar dan krijg ik enorme verzendkosten vanuit buitenland erbij. En ik heb me echt rot gezocht naar springschoenen die zouden kunnen passen.

Flubberboot

Berichten: 2952
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:28

Ik had precies hetzelfde maar het pakket is woensdag toch geleverd. Hopelijk heb jij je springschoenen snel binnen Scum!!

Slmt9

Berichten: 4867
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:34

Ik had dat echt nooit bij Agradi. Bestel heel vaak juist. Dat het een keer een dag later is vind ik niet erg. Dat retourneren langer duurt is iets wat in in calculeer. Vindt het al lang fijn dat je 90 dagen kosteloos kan retourneren.

Nu voor ‘t eerst dat iets gister bezorgd zou worden maar er nog niet is. Ook geen mail, normaliter wel.
Maar ze zullen het wel druk hebben gehad, post heeft vertraging (vwb dingen die niet op voorraad waren) en er is overal personeelstekort.
Hopelijk hoef ik geen maanden te wachten :)

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:44

Vind het ook niet erg of onbegrijpelijk dat het even nog niet lukt, maar doe dan even die datum updaten en een mailtje uitsturen zodat ik weet waar ik aan toe ben. Zoals Hypostore dat wel doet (waarvan ik al wist dat het besteld moest gaan worden)

Slmt9

Berichten: 4867
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:48

Ja, snap ik hoor. Normaliter krijg ik die ook altijd, is nu voor 't eerst dat ik geen mail heb.

Padoertje
Berichten: 1574
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:53

Mijn bestelling van gymshark is er ook nog niet. Ruim anderhalve week geleden besteld. Kreeg wel bericht dat het druk was, maar nog steeds geen daadwerkelijk verzendbericht.

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:11

Hier een pakket bij mhs die volgens hun een week geleden is verzonden maar die bij PostNL nog steeds onbekend is -O-

_Lois_

Berichten: 3296
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:39

Padoertje schreef:
Mijn bestelling van gymshark is er ook nog niet. Ruim anderhalve week geleden besteld. Kreeg wel bericht dat het druk was, maar nog steeds geen daadwerkelijk verzendbericht.


Ik zag toen ik mijn bestelling bij Gymshark deed bij het afrekenen staan dat het tot 14 dagen kan duren tot verzending. Gister ook nog een mail gehad waar dat in stond en dat er een mail komt zodra het verzonden is :j
Mijn andere bestellingen heb ik snel gehad, Agradi zondag besteld, was dinsdag al geleverd! Had een LeMieux winterjas besteld, heel blij mee, meteen in gebruik :D

Ania

Berichten: 6109
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:14

Padoertje schreef:
Mijn bestelling van gymshark is er ook nog niet. Ruim anderhalve week geleden besteld. Kreeg wel bericht dat het druk was, maar nog steeds geen daadwerkelijk verzendbericht.


Ik heb dat bij dochorse. Maar we wachten geduldig af

Saaams

Berichten: 13297
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:19

Mijn pakketjes hangen al vanaf dinsdag bij postnl. Elke dag wordt de bezorgtijd gewijzigd naar de volgende dag :+

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78597
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:59

dravergekkie schreef:
Hier een pakket bij mhs die volgens hun een week geleden is verzonden maar die bij PostNL nog steeds onbekend is -O-


Heb ik ook van de enige aankoop die ik heb gedaan, alleen dan bij DHL. Gisteren de klantenservice van de webshop gebeld en ze hebben me een "niet ontvangen" formulier gestuurd die ik moest ondertekenen en terugsturen. Dat gisteren gedaan, krijg ik vanmorgen een mailtje dat er geen getekend formulier in de bijlage zit. Open dus uit verzonden mail de bijlage, gewoon getekend.
Heb weinig vertrouwen in het bedrijf, ook omdat nog geen 2 uur na mijn bestelling, juist voor ik de mail kreeg met t&t, de prijs naar de oude normale prijs gezet was (was in aanbieding en nog extra BF korting maar ineens geen aanbieding meer).
Nooit geen probleem gehad dat een pakket bij het aannemen al kwijt is, en nu zien ze ook niet dat ik een heel formulier heb ingevuld en ondertekend? :=
Vraag me wel af of ze verplicht zijn het artikel te leveren voor die prijs, want nu is de prijs ineens dus 90 euro hoger. Vermoed dat ze namelijk het geld terug willen storten en niet dat artikel willen leveren voor die prijs.

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 19:12

dravergekkie schreef:
Hier een pakket bij mhs die volgens hun een week geleden is verzonden maar die bij PostNL nog steeds onbekend is -O-


Ik heb precies hetzelfde bij mhs, werd ook niet heel vriendelijk te woord gestaan moet ik zeggen toen ik ernaar vroeg. Terwijl ik aangaf dat ik uiteraard begrijp dat het druk is, maar dat het pakket na een week nog steeds op niet ontvangen door postnl staat vind ik raar.
Laatst bijgewerkt door Duality op 02-12-22 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 19:13

Oeps, dubbele post :o