Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
L_iek schreef:Help, ik ben net bij een nieuwe vereniging aangesloten en daar verwachten ze dat je lootjes verkoopt voor de grote clubactie. Ik ben zeer benieuwd of er bokkers zijn die dit ook doen. Wie weet hebben ze voor mij een gouden tip qua verkopen. Heb nu maar zelf lootjes verkocht om nog enigszins niet af te gaan met 0 lootjes. Ik ben te oud om langs deuren te gaan
Suzanne F. schreef:Hier moet het ook altijd verplicht op de club van mijn dochter. Ik koop er 3 en oma koopt er 2. Dat was het. Geen gezeur langs de deuren hier. 5 lootjes en klaar, prima.
Exitium schreef:Ik doe al jaren vrijwilligerswerk en vroeger ging ik altijd lootjes verkopen met m'n oma in het dorp waar ik woonde. Dat was wel gewoon langs de deuren, en ook altijd even bij de plaatselijke kroeg naar binnen waar we in tien minuten ongeveer evenveel verkochten als in de rest van het dorp bij elkaar. Daar ging het met hele boekjes (à 100 loten à € 0,50 p.s.) tegelijkOok stonden we op zaterdag nog wel eens in de binnenstad te verkopen aan winkelend publiek
_Lorette_ schreef:Ik koop van narigheid zelf te loten... Vroeger kon ik wel wat kwijt aan oma's en met de boekjes ging ik ook wel langs de deuren. Toen je daar nog een paard- of ponyveulen mee kon winnen als hoofdprijs (doorgaans direct doorverkocht aan iemand die er daadwerkelijk iets mee kon), liep dat wel. De loten van de grote clubactie krijg ik verder echt niet verkocht. Ik heb eigenlijk liever dat de contributie omhoog gaat, dan ben ik ook van het gedoe af.
_Lorette_ schreef:Ik koop van narigheid zelf te loten... Vroeger kon ik wel wat kwijt aan oma's en met de boekjes ging ik ook wel langs de deuren. Toen je daar nog een paard- of ponyveulen mee kon winnen als hoofdprijs (doorgaans direct doorverkocht aan iemand die er daadwerkelijk iets mee kon), liep dat wel. De loten van de grote clubactie krijg ik verder echt niet verkocht. Ik heb eigenlijk liever dat de contributie omhoog gaat, dan ben ik ook van het gedoe af.
Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, cissy, DoretteK, Emmaa_92, Gini, Hikje, Jinthe2, Justme_Lisaa, M_D_H, nafkedemi en 41 bezoekers