cursebreaker schreef:De nieuwe provider waar wij naartoe willen, Vodafone, gaf juist aan dat we Wel zelf al konden/moesten opzeggen bij in mijn geval KPN bv. en dat zij nog helemaal niks konden betekenen voor mijn verlenging en nummer overname totdat ik korter bij het aflopen van contract datum zit bij KPN bv. In mijn geval loopt het contract 6 december af en moest ik van Vodafone dus nog even wachten met opnieuw contact opnemen met hen, maar wel al gewoon opzeggen bij KPN bv. Ik heb mijn contract bij KPN dus opgezegd ivm opzeg termijn. En dat zou voor de nummer overname geen probleem moeten zijn dan volgens Vodafone en straks gewoon geregeld gaan worden. Maar misschien dat het per provider idd verschilt. Ik zou voor de zekerheid dan gewoon met de klantenservice bellen bv.
@TS
Ik zou dus gewoon even met de klantenservice bellen. Met dit soort dingen, is het toch handiger misschien om iemand te spreken even waar je alle vragen op los kunt laten en snel en duidelijk antwoord hebt.
Ik werk voor ziggo en wij sluiten ook Vodafone abonnement of. En wij kunnen 4 maanden van te voren nieuw abonnement afsluiten naar mijn weten. Je stapt dan wel pas over na die 4 maanden. Maar kunnen dan al wel in orde maken.
Heb het ff voor de zekerheid na gevraagd werk sinds eind juli niet i.v.m. vakantie en daarna door ziekte. Dus misschien is er wat veranderd. Als ik meer weet laat ik het weten.