Mijn schoonvader is vandaag jarig, en ondanks dat ik zo goed ben in cadeautjes is bij hem het einde zoek. Deze man heeft alles. Zelfs websites waarop beweerd wordt dat de spullen die zij verkopen écht niemand heeft, heeft 'ie al.
Info:
De man is chocolatier van beroep (dus chocola valt alvast af).
Houdt van stripboeken (maar heeft ze allemaal al)
Houdt van wijn (maar gaat al vaak op wijnproeverij en heeft ook echt alles al wat er voor wijn ooit uitgevonden is)
Houdt van eten en bourgondisch genieten (maar ook qua bestek, kaasplanken, messen, keukengerei, borden, bbq's, etcetera... hij heeft 't al)
Hij houdt van lezen, maar bijzondere boekenleggers en alles is ook al bedacht als cadeau.
Ook in de modeltreintjes- en diy in elkaar zet dingen moeten we 't niet zoeken - daar heeft 'ie dan weer niets mee. Hij klust al vaak genoeg aan vanalles (waar hij overigens ook alles voor heeft), dus dan heeft 'ie geen zin om ook nog 150 uur aan een treinbaan te gaan zitten. Een plant kan ook niet, aangezien hun hele huis al volstaat met planten van z'n vrouw. Ook als grap een doos merci is geen optie - die grap is al vaak gemaakt.
Vorig jaar heb ik 'm voor kerst een stuk wagyuvlees gegeven, en dat viel goed in de smaak! Maar ik wil toch graag weer iets anders geven.

Help?