Ik luister regelmatig naar Qmusic dus hoor het vaak voorbij komen. Maar ik heb geen idee wat het kan zijn..
Maar zette mij wel aan het denken.. wat zou ik doen als ik het zou winnen?
Ik weet het nog niet

Jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Op een schaal van 0 tot Jeff Bezos niet inderdaad, maar als je het met een gemiddeld salaris zo in handen gedrukt krijgt, kun je er best wat leuke dingen mee doen.36k is niet heel erg veel geld...
Ik zou een zadel voor mijn jonge paard kopen, nieuwe kozijnen in mijn bovenverdieping plaatsen en laten schilderen (ik hou niet van half kunststof, dus dan alles maar hout) en de rest op de spaarrekening voor vakantie en een andere auto over een jaar of 2/3 (als de huidige auto 10 wordt).
Mkango schreef:Ik zou m'n studieschuld afbetalen en het in een huis steken.Janine1990 schreef:Op een schaal van 0 tot Jeff Bezos niet inderdaad, maar als je het met een gemiddeld salaris zo in handen gedrukt krijgt, kun je er best wat leuke dingen mee doen.36k is niet heel erg veel geld...
Ik zou een zadel voor mijn jonge paard kopen, nieuwe kozijnen in mijn bovenverdieping plaatsen en laten schilderen (ik hou niet van half kunststof, dus dan alles maar hout) en de rest op de spaarrekening voor vakantie en een andere auto over een jaar of 2/3 (als de huidige auto 10 wordt).
Janine1990 schreef:Je weet helemaal niet hoe mijn woonsituatie of mijn financiën eruitzien, dus om het random te noemen omdat ik niet tot in detail in het openbaar ga zeggen waar ik elke euro aan uitgeef, is wel vrij bijzonder.Klopt, maar ik lees hier dan over investeren of heel random zoals jij schrijft 'in het huis steken', dan levert het je op korte termijn niet enorm veel op. Tenzij je zelf heel veel kan, zoals ik gewend ben, ja dan kan je voor dat geld hele leuke dingen met een huis doen.
Toegegeven, dit zijn bedragen waar ik voor meedoe aan de postcodeloterij (al vind ik alle andere dingen die we winnen ook altijd zo leuk!), of de oudjaarsloterij. Het is een stuk eenvoudiger (als in, overzichtelijker) om hier wat voor te bedenken dan voor miljoenen
Mkango schreef:Je weet helemaal niet hoe mijn woonsituatie of mijn financiën eruitzien, dus om het random te noemen omdat ik niet tot in detail in het openbaar ga zeggen waar ik elke euro aan uitgeef, is wel vrij bijzonder.Er staat ook niet “het huis,” maar “een huis,” en daar heb ik ook zonder die 36k prima plannen voor liggen.
En voor 36k kun je best wat aandelen kopen.
Suzanne F. schreef:36.000 euro niet veel geld? Ik denk dat menigeen het niet op de spaarrekening heeft staan.
Ik zou hypotheek aflossen en de rest reserveren voor vakantie volgend jaar.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, GaitMonster, StonedRomy en 22 bezoekers