Wat zou jij doen als je "Het Geluid" zou raden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Fearn

Wat zou jij doen als je "Het Geluid" zou raden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-22 14:23

Momenteel is het geluid van Qmusic €35,800 euro waard :D

Ik luister regelmatig naar Qmusic dus hoor het vaak voorbij komen. Maar ik heb geen idee wat het kan zijn..

Maar zette mij wel aan het denken.. wat zou ik doen als ik het zou winnen?

Ik weet het nog niet :D maar ik heb wel mooie ideeën!

Jullie?
Laatst bijgewerkt door Fearn op 24-09-22 14:31, in het totaal 2 keer bewerkt

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:26

ja alles wat ik bedacht is al een keer genoemd…haha :')
maar een deel er van zou ik aan mijn paard besteden, haar leefomstandigheden wat verbeteren.
en de rest ging op de spaarrekening.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:28

Sowieso eerst auto afbetalen, dan ouders volle tank mazout cadeau doen en de rest... Sparen :)
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 24-09-22 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Le Baron- 2de premie Tinkerstamboek België
Springt parcoursjes 70-80cm [&]

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:28

Een auto met automaat en stoelverwarming.

M’n huis verder isoleren.

En de rest gewoon heel saai op de spaarrekening.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:29

Studieschuld aflossen en een auto kopen.

marley93

Re: Wat zou jij doen als je "Het Geluid" zou raden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:38

Ik zou mijn huis goed laten isoleren, en de rest maar op de spaarrekening voor een volgende vakantie ofzo.

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:50

Schulden afbetalen :+ Deels sparen en een deel investeren in reizen denk ik.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:08

Ik zou het in mijn huis stoppen, zonnepanelen, boven dubbel glas, isoleren. En wat er overblijft, op de spaarrekening.

Tja...

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:13

Een verre vakantie. En de rest beleggen.

Maar ik ben slecht in het raden van het geluid. Ik zou het echt niet weten. Hoop altijd dat ik het hier per ongeluk in huis tegen kom.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:14

Mijn vriend afbetalen, de studieschuld en op vakantie gaan en mijn ouders een vakantie geven. <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:19

Een winter collectie kleding kopen, nieuwe krabpaal voor de dames, nieuwe Smart TV en de rest op de spaarrekening.

Oh, en op een cruise gaan. :Y)

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:57

Beleggen zodat er hopelijk een mooi pensioen uit komt rollen, of iets leuks voor m'n hypothetische kinderen :+ . De rest zou ik onverstandig vinden :)) .

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:59

Mooie auto kopen en de rest op de spaarrekening.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:00

36k is niet heel erg veel geld...

Ik zou een zadel voor mijn jonge paard kopen, nieuwe kozijnen in mijn bovenverdieping plaatsen en laten schilderen (ik hou niet van half kunststof, dus dan alles maar hout) en de rest op de spaarrekening voor vakantie en een andere auto over een jaar of 2/3 (als de huidige auto 10 wordt).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:17

Ik zou m'n studieschuld afbetalen en het in een huis steken. :)

Janine1990 schreef:

Ik zou een zadel voor mijn jonge paard kopen, nieuwe kozijnen in mijn bovenverdieping plaatsen en laten schilderen (ik hou niet van half kunststof, dus dan alles maar hout) en de rest op de spaarrekening voor vakantie en een andere auto over een jaar of 2/3 (als de huidige auto 10 wordt).
Op een schaal van 0 tot Jeff Bezos niet inderdaad, maar als je het met een gemiddeld salaris zo in handen gedrukt krijgt, kun je er best wat leuke dingen mee doen. :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:21

Mkango schreef:
Ik zou m'n studieschuld afbetalen en het in een huis steken. :)

Janine1990 schreef:

Op een schaal van 0 tot Jeff Bezos niet inderdaad, maar als je het met een gemiddeld salaris zo in handen gedrukt krijgt, kun je er best wat leuke dingen mee doen. :+

Klopt, maar ik lees hier dan over investeren of heel random zoals jij schrijft 'in het huis steken', dan levert het je op korte termijn niet enorm veel op. Tenzij je zelf heel veel kan, zoals ik gewend ben, ja dan kan je voor dat geld hele leuke dingen met een huis doen.

Toegegeven, dit zijn bedragen waar ik voor meedoe aan de postcodeloterij (al vind ik alle andere dingen die we winnen ook altijd zo leuk!), of de oudjaarsloterij. Het is een stuk eenvoudiger (als in, overzichtelijker) om hier wat voor te bedenken dan voor miljoenen :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:30

Huis verbouwen.. :j

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:37

Janine1990 schreef:
Klopt, maar ik lees hier dan over investeren of heel random zoals jij schrijft 'in het huis steken', dan levert het je op korte termijn niet enorm veel op. Tenzij je zelf heel veel kan, zoals ik gewend ben, ja dan kan je voor dat geld hele leuke dingen met een huis doen.

Toegegeven, dit zijn bedragen waar ik voor meedoe aan de postcodeloterij (al vind ik alle andere dingen die we winnen ook altijd zo leuk!), of de oudjaarsloterij. Het is een stuk eenvoudiger (als in, overzichtelijker) om hier wat voor te bedenken dan voor miljoenen :')
Je weet helemaal niet hoe mijn woonsituatie of mijn financiën eruitzien, dus om het random te noemen omdat ik niet tot in detail in het openbaar ga zeggen waar ik elke euro aan uitgeef, is wel vrij bijzonder. :') Er staat ook niet “het huis,” maar “een huis,” en daar heb ik ook zonder die 36k prima plannen voor liggen. :D

En voor 36k kun je best wat aandelen kopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:45

Mkango schreef:
Je weet helemaal niet hoe mijn woonsituatie of mijn financiën eruitzien, dus om het random te noemen omdat ik niet tot in detail in het openbaar ga zeggen waar ik elke euro aan uitgeef, is wel vrij bijzonder. :') Er staat ook niet “het huis,” maar “een huis,” en daar heb ik ook zonder die 36k prima plannen voor liggen. :D

En voor 36k kun je best wat aandelen kopen.

Wooow chillax, je was niet de eerste met deze uitspraken hoor en het was niet mijn bedoeling om persoonlijk te worden... Laat staan dat ik iemand ter verantwoording wil roepen.

Ik ben helaas redelijk op de hoogte van verbouwingskosten heden ten dage, laten ik het kort zeggen: Valt niet mee nie... :Y) Dan is 36k echt niet heel veel...

En aandelen zijn leuk, maar gezien de huidige geopolitieke situatie ga je aandelen kopen die weinig risico geven en is je ROI op korte termijn waarschijnlijk niet heel hoog.

Ik veroordeel er overigens niemand om hoor, laat iedereen gerust z'n geld uitgeven waar die dat aan wil uitgeven.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:48

Hypotheek een stuk afbetalen

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:52

Superdeluxe all in op vakantie met z'n 5en.
Misschien een nieuw zadel voor paard.
En verder zou ik het niet weten, dus beland dat waarschijnlijk op de spaarrekening.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:53

36.000 euro niet veel geld? Ik denk dat menigeen het niet op de spaarrekening heeft staan.

Ik zou hypotheek aflossen en de rest reserveren voor vakantie volgend jaar.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:05

Een grote loods op mijn wei zetten waar de wolf niet in kan komen zodat ik mijn pony's niet 24/7 hoef op te sluiten in een hok. Overdekte paddock paradise :D

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:13

Ik heb ook een vermoeden, dus hoop gebeld te worden.
Hier komen er zonnepanelen en inductiekookplaat en pannen. Wat er over is kan mooi voor een volgende vakantie, of motor + rijbewijs.

Doe wel en zie niet om

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:20

Suzanne F. schreef:
36.000 euro niet veel geld? Ik denk dat menigeen het niet op de spaarrekening heeft staan.

Ik zou hypotheek aflossen en de rest reserveren voor vakantie volgend jaar.

Ik zou 10000 al geweldig vinden om te winnen . Of zelfs 1000.

Ik zou iets luxer gaan leven door de week duurder eten en leukere uitjes weg ofzo. Dag minder werken

The end