Nu willen we graag fijne wollen sokken & sloffen. Ik zoek dus fijne wollen sloffen & sokken voor mezelf, voor mijn man en wellicht ook voor de kinderen (5 jaar, 2 jaar & 5,5 maand)
Iemand tips?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zie de laatste tijd overal dat men weg is van de Falke Cosyshoe. Die zijn er ook voor kinderen zie ik.
Limoen schreef:Wij hebben geen vloerverwarming en dus altijd ijskoude voeten.![]()
Nu willen we graag fijne wollen sokken & sloffen. Ik zoek dus fijne wollen sloffen & sokken voor mezelf, voor mijn man en wellicht ook voor de kinderen (5 jaar, 2 jaar & 5,5 maand)
Iemand tips?
Yv_ schreef:Ik zweer bij deze: https://www.spaansesloffen.nl/wollen-hu ... islip.html
Ooit bij de Intratuin gekocht, nu zie je ze overal.
Heb ook weleens van die langere gehad en van die hele dikke kerstsokken, maar die zakken af of de binnenvoering laat los waardoor ze totaal niet meer lekker lopen. Ik kom elke keer weer terug bij deze. Enige nadeel is dat ze wat gaan pluizen als ze vaak in de wasmachine zijn geweest. En dat het wat saaie kleurtjes zijn. Maar ze zitten top, glijden niet naar beneden, kunnen over een broek, ook onder een broek en er zitten antislip dingen op de onderkant.
Edit: Sloffen draag ik niet, vind deze sokken genoeg.