Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
verootjoo schreef:In deze tijd zou ik vooral willen weten hoe het verwarmd wordt en wat de mogelijkheden tot verduurzaming zijn
Daarnaast is vooral het gevoel belangrijk; of je een gevoel van thuiskomen krijgt. Daarbij moet je natuurlijk wel door de inrichting van de huidige bewoners heen kunnen kijken. Dus stel je het ook voor met een andere kleur op de muren, andere indeling, je eigen meubels etc.
En ik begrijp niet waarom het enkel op zijn naam komt. Dat lijkt me niet zo'n tactische zet? Je gaat er toch samen wonen, of ga jij totaal niet bijdragen aan het huis/hypotheek?
AfricanLady schreef:verootjoo schreef:In deze tijd zou ik vooral willen weten hoe het verwarmd wordt en wat de mogelijkheden tot verduurzaming zijn
Daarnaast is vooral het gevoel belangrijk; of je een gevoel van thuiskomen krijgt. Daarbij moet je natuurlijk wel door de inrichting van de huidige bewoners heen kunnen kijken. Dus stel je het ook voor met een andere kleur op de muren, andere indeling, je eigen meubels etc.
En ik begrijp niet waarom het enkel op zijn naam komt. Dat lijkt me niet zo'n tactische zet? Je gaat er toch samen wonen, of ga jij totaal niet bijdragen aan het huis/hypotheek?
Ik heb nauwelijks spaargeld.
Maandelijks ga ik wel meebetalen maar niks aan de koopprijs verder
AfricanLady schreef:verootjoo schreef:In deze tijd zou ik vooral willen weten hoe het verwarmd wordt en wat de mogelijkheden tot verduurzaming zijn
Ik heb nauwelijks spaargeld.
Maandelijks ga ik wel meebetalen maar niks aan de koopprijs verder
AfricanLady schreef:Ik kan zelf geen hypotheek afsluiten want ik heb geen vermogen.
Verder bedankt voor de tips en we gaan er zeker naar kijken hoe en wat
verootjoo schreef:Je sluit toch juist een hypotheek af omdát je geen vermogen hebt? Tenminste, de meeste mensen hebben een hypotheek op het huis.
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dat huis betaald wordt. Volledig met eigen geld van je vriend of wel met een hypotheek?
Regel het goed anders ga je met bedrijf en al de boot in als je leven niet zo loopt zoals je nu denkt.
AfricanLady schreef:De badkamer moet wel wat aangebeuren evenals de keuken.
Gebruikers op dit forum: Appeltje00, boyca, Britta31, Charlotte446, corinec, Drico, Fly_high, GiGi_90, hagelslag, juval, kaatje89, Kimberly520, Lijsken, Loretta, Marlou91, nathe, November108, ontherun, Roosch, Tarico, Verara, VuurVleugels, XxMariellexX en 35 bezoekers