Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico12 schreef:Dun gedeelte, beeldscherm, staat voorzijde 10,5 cm van de muur. Er waren afstandbusjes, raming 4 cm hoog, bij de Philips geleverd. Dunne Philips en veel anderen het is misleiding omdat verder naar onderen zijn ze zelfs dikker dan de niet oled. Ambilight staat niet meer aan, niemand ziet hier het voordeel van die kermisverlichting. Dus de afstandbusjes wil ik verwijderen. Dat zal niet simpel zijn want de bekabeling zit ook nog in de weg.
Kan wel Philips adviseren wegens Android, zonder extra kastjes Ziggo go kijken. Maar neem gewoon led en geen oled en dan mat beeldscherm zodat je een goedkopere TV met beter beeld dan oled krijgt.
Relaxed schreef:Nico12 schreef:Dun gedeelte, beeldscherm, staat voorzijde 10,5 cm van de muur. Er waren afstandbusjes, raming 4 cm hoog, bij de Philips geleverd. Dunne Philips en veel anderen het is misleiding omdat verder naar onderen zijn ze zelfs dikker dan de niet oled. Ambilight staat niet meer aan, niemand ziet hier het voordeel van die kermisverlichting. Dus de afstandbusjes wil ik verwijderen. Dat zal niet simpel zijn want de bekabeling zit ook nog in de weg.
Kan wel Philips adviseren wegens Android, zonder extra kastjes Ziggo go kijken. Maar neem gewoon led en geen oled en dan mat beeldscherm zodat je een goedkopere TV met beter beeld dan oled krijgt.
Ik heb de tv al een tijdje en dat is dus ook de vraag niet