Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hetwaszoiets schreef:https://www.dedunsborg.nl/a-58001763/hk ... escription
Deze jas gaat inmiddels 2 jaar mee en ik ben er nog steeds reuze blij mee.
Charmant misschien niet reuze maar doet wel super waar hij gemaakt voor is.
maaikemuis schreef:Ik heb voor fietsen geïnvesteerd in sokken van Bertschadt. En dit zijn echt waanzinnig fijne sokken die mijn voeten lange tijd warm houden. De batterijen gaan lang mee en zijn oplaadbaar. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Mijn tenen die door frostbite wat heftig reageren op koude doen het met deze sokken heel lang goed.
Jassen daar heb ik geen verstand van. Sorry!
Lalidan schreef:Bodywarmer zelf is niet dik inderdaad. Dat was mijn vorige ook niet en dat wou ik per se weer, omdat je dan zelf veel beter kan sturen qua warmte (voor de motor kan hij natuurlijk ook niet dik zijn, maar de vorige droeg ik vooral bij het lesgeven op stal).
Ik zal voor je kijken welke maat ik heb, dat durf ik uit mijn hoofd niet te zeggen. Volgens mij valt hij niet heel afwijkend, dus dan zou ik m moeten hebbenmaar ik lig knock-out op de bank, dus dat wordt morgen pas
Sakura789 schreef:Ik heb de HKM bodywarmer net binnen. XS terwijl ik normaal S heb. Dun en heel fijn, hij schakelt zelf van standje heel warm naar de middenstand. Het gaat denk ik mijn lifesaver worden deze winter
Hij kan op drie standen, powerbank zelf is klein en licht. Daar voel je weinig van.
maaikemuis schreef:Ik heb voor fietsen geïnvesteerd in sokken van Bertschadt. En dit zijn echt waanzinnig fijne sokken die mijn voeten lange tijd warm houden. De batterijen gaan lang mee en zijn oplaadbaar. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Mijn tenen die door frostbite wat heftig reageren op koude doen het met deze sokken heel lang goed.
Jassen daar heb ik geen verstand van. Sorry!
kampioen2be schreef:Ik heb ook de HKM! Ik heb wel eigen maat en had liever kleiner - je wilt ook geen ruimte tussen lichaam en warmte. Ik deed hem vaak aan onder een dikke jas, lekker snel opwarmen![]()
Ik twijfel of ik hem niet een maat kleiner ga halen (ben ondertussen ook flink veel afgevallen, dus zal nu helemaal te groot zijn) of misschien een jas variant. Als armen dan ook verwarmd worden, zou dat wel heel fijn zijn