Welke video deurbel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Welke video deurbel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-22 12:27

Hoi bokkers
Ik denk erover om een video deurbel aan te schaffen. Ivm stukje veiligheid ik woon op de begane grond naast het trappenhuis. En bij het trappenhuis was laatst ook al ingebroken in de berging. En mijn buurvrouw aan de andere kant van het trappenhuis heeft er ook eentje hangen. Maar ik heb echt geen idee wat nu een goede is. Mijn budget is maximaal 100.

Wat ik zoek is een deurbel zonder abonnement het liefst gewoon met een sd kaart erin ofzo, voor opslag van de beelden. Die aangesloten kan worden op de plek van de huidige deurbel. En kan je het dan ook op meerdere telefoons bedienen? Heb al wat rond gegoogled maar word er niet echt wijzer van. Misschien wacht ik ook nog wel tot black friday met de aanschaf voor een goeie deal.

Shiloh

Re: Welke video deurbel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 17:56

Besef je dat je in het trappenhuis van een appartement complex niet zomaar mag opnemen. Ook niet bij beweging. Eigenlijk alleen maar als jouw deurbel ingedrukt wordt.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 19:27

Mijn voordeur zit niet in het trappenhuis, maar ernaast in een eigen soort hofje, waar ook de schuurdeur zit. De ingang van het trappenhuis is naast mijn schuur. Die kun je niet zien vanaf de voordeur. Mijn buurvrouw aan de andere zijde van het trappenhuis heeft er ook eentje dus ik neem aan dat het is toegestaan bij onze woningen.
Ff situatie schets s is mijn schuur en het kleine vierkantje ernaast is het overdekte stukje met opstap, waar mijn voor- en schuurdeur zijn. De videobel zou dus onder het overdekte stuk komen.
Afbeelding

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:40

Wij zijn erg tevreden met Eufy.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 20:02

Bedankt die ga ik is opzoeken.