We hadden het hier thuis gisteren over kerst

Eerste Kerstdag zijn we samen thuis en we dachten, misschien vinden mensen het leuk om samen te eten.
Ik wil hier graag een 'Kom bij me eten met Kerst' verzameltopic van maken.
Aanvullingen op het lijstje zijn uiteraard mogelijk want ik pretendeer zeker niet dat ik alle wijsheid in pacht heb vwb wensen en aanbiedingen

Mijn idee is een potluck systeem, dat iedereen zelf iets wat je lekker vind meeneemt naar de locatie waar je gaat eten, zowel qua eten als qua drinken. Overblijfsels worden gedeeld aan het eind van de avond. Recepten mogen ook gedeeld worden

Het kan handig zijn om het eten warm mee te nemen. Het makkelijkst is dat om het voor vertrek in een dikke deken te doen, dan blijft het best lang warm in een pan. Neem eventueel een pan mee om iets op te warmen, maar houdt er rekening mee dat dat soms lastig kan zijn ivm capaciteit (en ook de energierekening

Adressen worden per pb verstuurd. Of per Whatsapp, net wat makkelijker is, bijv. om een app groep aan te maken?
In te vullen lijstjes:
Ik bied een locatie aan
Locatie van de Crime Scene:
Aantal personen (excl. de aanbieder):
Vegetarisch?
Zelf meenemen (naast eten en drinken):
Mogelijkheden om eten op te warmen:
Verdere informatie over de locatie:
Ik kom graag eten
Gewenste omgeving
Vegetarisch?
Ik neem mee (bijv. voorgerecht/amuse/hoofdgerecht/dessert)
Overige need to know intel:
Ik zal beginnen met mijn aanbieding:
Ik bied een locatie aan
Crime Scene locatie: Budel
Aantal personen max.: 6
Vegetarisch? Nee, maar mag wel uiteraard
Zelf meenemen (Behalve eten en drinken): Stoeltje en indien beschikbaar, een campingtafel, warme kleding!
Mogelijkheden om eten op te warmen: Nee, niet echt.
Verdere informatie over de locatie: We zullen half buiten zijn, in onze voormalige schuilstal, we hebben een Dutch oven, grote emaille kookpot (voor bijv. soep), buiten BBQ en een vuurkookplaats. We proberen tegen die tijd een potkachel binnen geinstalleerd te hebben