Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Kuggur is medium, je kunt hem pben eventueel?
Edit: dit topic leeft nog, misschien interessant? [LZP] Geloven jullie in geesten? daar gaat het ook over energie etc.
Edit: dit topic leeft nog, misschien interessant? [LZP] Geloven jullie in geesten? daar gaat het ook over energie etc.
Babootje schreef:Lusitana schreef:Heeft verder weinig met "geloven in" te maken. Ik heb gewoon geen andere verklaringen en als jullie die wel hebben, prima.
Slaapparalyse
Urbanus schreef:Maar dat is irritant, als iemand aangeeft dat ze ergens in gelooft en dat een ander met verklaringen komt.
Urbanus schreef:Ik heb zelf slaapverlamming, ik weet goed hoe het is. Maar daarom weet ik ook dat je niet even het licht aandoet als je middenin zo'n episode zit.
Het is irritant dat je zoiets voor haar invult, maar ik denk dat je haar tekst anders interpreteert zoals ik.
Zebrastreep schreef:Urbanus schreef:Ik heb zelf slaapverlamming, ik weet goed hoe het is. Maar daarom weet ik ook dat je niet even het licht aandoet als je middenin zo'n episode zit.
Het is irritant dat je zoiets voor haar invult, maar ik denk dat je haar tekst anders interpreteert zoals ik.
Slaapverlamming lijkt mij vreselijk eng om te hebben. Kom je daar wel weer vanaf op den duur?