destroyed/ripped jeans met stof erachter ....?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

destroyed/ripped jeans met stof erachter ....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-22 14:59

Ik ben op zoek naar een leuke skinny die destroyed is op ripped ( niet teveel ), maar dan daarachter een lap stof heeft. Zodat je dus niet je been kan zien.
Iemand een idee hoe ik die kan vinden ? Ik weet dat fracomina deze jeans heeft, maar die prijs ...
Er zijn vast nog meer merken die dit hebben.

Tink89

Re: destroyed/ripped jeans met stof erachter ....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 15:02

Je kunt ook met strijkvlieseline zelf een stuk stof erachter strijken.

Eatshay

Re: destroyed/ripped jeans met stof erachter ....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 15:11

Ha tof, back to the eighties! (wordt deze ouwe taart vrolijk van)
Hoe we het toen deden: spijkerbroek kopen, bewerken met een staalborstel, leuk stofje voor achter de beschadiging, en een iets groter stukje strijkvlieseline, en dan gewoon er achter strijken. Fluitje van een cent, voor veel minder geld dan in de winkel, en met het stofje van je keuze!

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 15:40

Maris schreef:
Ik ben op zoek naar een leuke skinny die destroyed is op ripped ( niet teveel ), maar dan daarachter een lap stof heeft. Zodat je dus niet je been kan zien.
Iemand een idee hoe ik die kan vinden ? Ik weet dat fracomina deze jeans heeft, maar die prijs ...
Er zijn vast nog meer merken die dit hebben.

Ik heb een super leuke jeans van Garcia die op de grotere plekken stof er achter heeft! Een paar mini gaatjes zit geen stofje achter, maar zou je nog een strijklapje achter kunnen doen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 16:27

Eatshay schreef:
Hoe we het toen deden: spijkerbroek kopen, bewerken met een staalborstel, leuk stofje voor achter de beschadiging, en een iets groter stukje strijkvlieseline, en dan gewoon er achter strijken. Fluitje van een cent, voor veel minder geld dan in de winkel, en met het stofje van je keuze!

Back to the 70ties. Broek kopen, jaren dragen en verslijten, bij iedere slijtage een ander stofje voor reparatie.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 16:41

Eatshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 17:10

*high five naar Rien10* :D

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 17:35

Eatshay schreef:

Yessssss.... daar komen de herinneringen... en dan van de ouders eerst nog een op je dak krijgen omdat je een spijkerbroek "vernield" :D

Helemaal hip was dan in de zomer even omslaan en dan 2 verschillende kleuren converse eronder , 3 Swatchs of een bandana als armband ...
Maaaannnn , dat was n n leuke tijd

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-22 19:45