Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Ik ben op zoek naar een leuke skinny die destroyed is op ripped ( niet teveel ), maar dan daarachter een lap stof heeft. Zodat je dus niet je been kan zien.
Iemand een idee hoe ik die kan vinden ? Ik weet dat fracomina deze jeans heeft, maar die prijs ...
Er zijn vast nog meer merken die dit hebben.
Eatshay schreef:Ha tof, back to the eighties! (wordt deze ouwe taart vrolijk van)
Hoe we het toen deden: spijkerbroek kopen, bewerken met een staalborstel, leuk stofje voor achter de beschadiging, en een iets groter stukje strijkvlieseline, en dan gewoon er achter strijken. Fluitje van een cent, voor veel minder geld dan in de winkel, en met het stofje van je keuze!
Eatshay schreef:Ha tof, back to the eighties! (wordt deze ouwe taart vrolijk van)
Hoe we het toen deden: spijkerbroek kopen, bewerken met een staalborstel, leuk stofje voor achter de beschadiging, en een iets groter stukje strijkvlieseline, en dan gewoon er achter strijken. Fluitje van een cent, voor veel minder geld dan in de winkel, en met het stofje van je keuze!