Ik hoop dat dit hier goed staat.
Afgelopen maandag heb ik kleding besteld bij een Engels bedrijf. €15 euro extra aan verzendkosten betaald zodat het binnen 2 werkdagen bij mij thuis zou zijn.
Gisteren zou de bezorgservice dus langskomen. Jammer genoeg was ik net 5 minuten te laat thuis van het werk, maar onderweg kreeg ik de melding dat het was bezorgd. Mooi, dacht ik. Eenmaal thuis nergens een pakket te bekennen, geen briefje te vinden met waar of bij wie het is achtergelaten. Als ik bij de track en trace code kijk staat er mijn adres en dan achtergelaten bij: Other.

Ik heb inmiddels UPS een bericht gestuurd (zou ik binnen een aantal uur reactie op krijgen volgens de site, helaas nog niks..) en ook de webshop heeft bericht gehad. Volgens hun is het afgeleverd (ja goh, dat zie ik ook staan op de track en trace) en anders moet ik maar de hele straat af gaan om te vragen bij wie het ligt…

Ik vroeg me dus af, zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met UPS en misschien soortgelijk hebben meegemaakt? Ik heb me echt letterlijk rot gezocht rondom het huis hier, maar kan echt echt niks vinden… Directe buurman is soort mensenschuw en doet nooit open als ik aanbel, die moet ik dan toevallig zien…
Baal er echt van want heb de kleding voor vandaag nodig…
Groetjes