Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25646
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:23

Judith_ schreef:
Urbanus, ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je niet inziet dat achteraf roepen dat je liever een ander lootje had gehad, zeer beledigd is. Zeker gezien de bevoorrechte positie die je hebt gekregen in dit topic.

Een beetje berouw tonen zou je ook sieren..

Door jou toedoen en lompe opmerkingen zijn er nu twee bokkers die wel even klaar zijn met bokt.

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:24

Ik trek mij vrij weinig aan wat er in topocs besproken wordt.

Volgend jaar alles in een hoge hoed gooien en evt alleen vanuit buitenland etc verzoek is prima
Ik had dat ook als verzoek aangegeven omdat de verzendkosten vrij prijzig zijn.

Dit jaar was het activiteit eis wat lastig ook omdat ik sinds kort een eigen zaak heb en daar veel uren in steek ook na openingstijden.
Maar ook omdat ik liever minder post en dan wel echt inhoudelijk.

Ik zal er komend jaar wat meer op letten.
Zelf heb ik geprobeerd er een leuk pakket van te maken en heb dingen van het lijstje van ss gebruikt en persoonlijke dingen erin gestopt.

Ik vind niet dat een top/flop lijst een soort van winkelwagenlijstje moet worden
Zelf kijk ik er altijd naar en probeer er altijd wel wat in te doen ervan maar ik maak het ook liever wat persoonlijke van en dat mensen mij leren kennen wat ik leuk vind als het wat past.

Dat drank eis vind ik een aparte een ik bedoel je hoeft er toch geen drank in te doen.
Ik heb dieren maar de cadeaus worden altijd bij de beestjes weggehouden omdat ze alles veel te interessant vinden.


Fijn dat het laaste pakket ook is aangekomen !

marleen_88

Berichten: 14102
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:35

Alja schreef:
Judith_ schreef:
Urbanus, ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je niet inziet dat achteraf roepen dat je liever een ander lootje had gehad, zeer beledigd is. Zeker gezien de bevoorrechte positie die je hebt gekregen in dit topic.

Een beetje berouw tonen zou je ook sieren..

Door jou toedoen en lompe opmerkingen zijn er nu twee bokkers die wel even klaar zijn met bokt.


Ik denk dat de teller wel hoger staat dan dat, maar niet iedereen deelt het en blijft gewoon weg. Heel jammer.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:38

Jeetje, wat een discussies.

Ik dacht eigk ook dat er via de hoge hoed lootjes kwamen. Maar hoe dan ook, ik ben tot nu toe altijd blij geweest met mijn lootjes en met mijn gekregen pakket.

Ik kan me niet zo vinden in de geroepen meningen. Ik heb dat niet zo ervaren.

Op naar volgend jaar!

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:47

Ik had ook liever een ander lootje dan Urbanus }>
Maar dat kwam doordat ik dan 2 mensen blij kon maken. De python had ik al in de planning staan en schrok ervan dat ik haar ook als lootje had. Dit omdat mogelijk de rest van het pakket minder aandacht zou krijgen.

Maar toch vond ik haar wel een leuk lootje en heb ik mijn best gedaan om een leuk pakket te maken waarbij hopelijk niet alles in het niet zou vallen naast de slang.

Ik snap dat het banketstaaf kan zijn om het te horen, maar ik denk ook dat iedereen vooraf wel stiekem hoopte op bepaalde mensen als lootje. Zelf had ik ook al een aantal ideeën voor verschillende mensen in mijn hoofd. Maakt het niet minder leuk als je een ander lootje krijgt en het maakt ook niet dat je minder je best doet voor iemand anders.

Heel eerlijk, ik denk dat iedereen die tot nu toe zijn/haar pakket ontvangen heeft een leuk pakket heeft gehad. Ik heb geen enkel pakket gezien waar naar mijn idee geen moeite ingestoken is of waar ik persoonlijk niet blij mee zou zijn.

En dat dan de doos niet ingepakt is (heb ik zelf overigens ook niet gedaan) of dat er algemene cadeaus in zitten lijkt me geen enorm probleem toch?

Ik had ook chocolade in mijn pakket gestopt. En thee en snoepgoed.. Is ook super algemeen en maak je ook bijna iedereen wel blij mee. Ik voel me iig niet bezwaard dat ik het erin gedaan heb :+

Het gaat om het idee, om het maken van een leuk pakket voor iemand anders. Als ontvangers daar ook nog allemaal eisen aan gaan stellen qua inpakken en inhoud etc. wordt het ook wel heel lastig. En hoe zit het dan met mensen die de ontvangen doos hergebruikt hebben? Is dat ook niet ok?

Persoonlijk vind ik het een hele hoop drama om niks hier in het topic. Geniet gewoon van het maken van je pakket (voor wie dan ook) en wees blij met wat je krijgt. Mij ging het om het maken van een leuk pakket. Als ik niks ontvangen zou hebben was dat ook prima geweest (maar ben heel blij met jouw pakket Banjer! <3 )

De organisatoren hebben enorm hun best gedaan om dit te organiseren. Het enige wat ik de laatste pagina's lees zijn mensen die allerhande dingen anders willen + een boel drama.

Mijn standpunt: Degene die organiseren bepalen en doen het op hun manier. Zij zijn tenslotte degenen die alles moeten regelen. Zonder organisatie geen Sectret Santa Surprises. Als de manier waarop je niet aanstaat doe je lekker niet mee :o

Ik vind iig dat ze het fantastisch gedaan hebben ondanks alle drama. Als ik in hun schoenen gestaan had, had ik (zeker nu) de handdoek in de ring gegooid.

Echt.. Hoeveel drama kan er ontstaan om een paar kadopakketjes.. :=

Kaatastrof

Berichten: 6267
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:54

Amen Animal.

Ik ga eerlijk zijn dat ik ook niet wist dat de lootjes verdeeld werden en dus niet compleet willekeurig waren. Maar zelf dan nog maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Mij gaat het om het idee. De voorpret, het samenstellen en dan als kerst op de taart het verrassingselement van dan ook iets te ontvangen. Ik heb geen spijt dat ik heb meegedaan alleszins. Wat ik wel erg jammer vond was en is inderdaad alle drama. Dat heeft het voor mij ook wel wat verpest. Dus ik hoop, oprecht, dat dit veel minder het geval is volgende editie.

mariekeoo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Zuidhorn

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:00

Ik vond het weer een geslaagde editie, heb me weinig vermengd in discussies. Denk dat ik daardoor ook minder last had van de negativiteit soms.

Ik ben nog steeds dolblij met mijn cadeautjes. De eerste stekjes staan al in de potjes.
Ook had ik heel veel lol in mijn lootje, ze had veel overeenkomstige dingen in het leven mee gemaakt. Fotografie, nieuw huis, rituals en ga zo maar door. Waardoor ik het een stuk makkelijker vond om cadeautjes te kopen.

Voor volgend jaar ga ik wat meer mijn best doen voor de hints, want ik vond sommige echt heel erg goed en tof dit jaar! Dat maakt mij enthousiast voor volgend jaar.

Daar over gesproken. Alvast een hele goede! En veilige jaarwisseling. Hopelijk blijven alle dieren relaxt.

germie

Berichten: 26064
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:02

Ik had een lootje dit jaar van iemand helemaal niet extreem ver weg, maar ken haar niet persoonlijk. Dat vind ik dan ook wel leuk.

Vorig jaar had ik iemand die met baby's werkt, Mariekeoo, maar zelf heb ik niets met baby's. Maar daar had ik echt geen moeite mee hoor. En het werd uiteindelijk een pakket met iets wat ik tijdens het uitdelen van de lootjes ook niet verwacht had. Het maakt mij niet uit. Net als ik geen huisdieren heb, dat wil niet zeggen dat ik tegen huisdieren ben. Met alle plezier koop ik ook wat voor huisdieren als dat een top is.

Wat ik verder leuk vind aan de secret santa is dat ik eens AfricanLady had en zij mij in een andere editie een paar jaar later. We hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar volgen elkaar wel op facebook.

Zelf heb ik ook een leuk pakket teruggehad dit jaar. Dus helemaal leuk.

mariekeoo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Zuidhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:07

germie schreef:
Ik had een lootje dit jaar van iemand helemaal niet extreem ver weg, maar ken haar niet persoonlijk. Dat vind ik dan ook wel leuk.

Vorig jaar had ik iemand die met baby's werkt, Mariekeoo, maar zelf heb ik niets met baby's. Maar daar had ik echt geen moeite mee hoor. En het werd uiteindelijk een pakket met iets wat ik tijdens het uitdelen van de lootjes ook niet verwacht had. Het maakt mij niet uit. Net als ik geen huisdieren heb, dat wil niet zeggen dat ik tegen huisdieren ben. Met alle plezier koop ik ook wat voor huisdieren als dat een top is.

Wat ik verder leuk vind aan de secret santa is dat ik eens AfricanLady had en zij mij in een andere editie een paar jaar later. We hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar volgen elkaar wel op facebook.

Zelf heb ik ook een leuk pakket teruggehad dit jaar. Dus helemaal leuk.


Jouw spellen pakket van vorig jaar was the bomb!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:57

Kaatastrof schreef:
Amen Animal.

Ik ga eerlijk zijn dat ik ook niet wist dat de lootjes verdeeld werden en dus niet compleet willekeurig waren. Maar zelf dan nog maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Mij gaat het om het idee. De voorpret, het samenstellen en dan als kerst op de taart het verrassingselement van dan ook iets te ontvangen. Ik heb geen spijt dat ik heb meegedaan alleszins. Wat ik wel erg jammer vond was en is inderdaad alle drama. Dat heeft het voor mij ook wel wat verpest. Dus ik hoop, oprecht, dat dit veel minder het geval is volgende editie.

Je was een superleuk lootje!

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:49

Nou, hierbij eeeeindelijk mijn verslag! Heeeel erg bedankt lieve Santa <3

Het pakket
Afbeelding

"Lees mij eerst" stond er op de envelop waar deze kaart inzat, ik denk dat de letters die rood onderstreept zijn samen een hint vormen.


Afbeelding

Alle cadeautjes <3
Afbeelding

Ondertussen kwam ik steeds meer kaartjes tegen :):) allemaal met hints en onderstreepte letters
Afbeelding
Afbeelding

Alles uitgepakt
Afbeelding

Wat een supermooi pakket santa, heel erg bedankt voor al je moeite!! De vaasjes kan ik goed gebruiken omdat ik regelmatig bloemen krijg, deze vaasjes zijn perfect voor wanneer ik een losse bloem ipv een bos krijg, ik gebruik de vaasjes van vorig jaar ook nog steeds maar deze zijn superleuk als variatie <3

Een setje oorbellen waar ik heel blij mee ben, een kattenspeeltje waarvan ik heel benieuwd ben wat de dieren ervan gaan vinden, de ikea plantaardige chips & snoepjes, een koektrommel om het allemaal in te bewaren en een boek over klassieke muziek. Wat heb je me ontzettend verwend lieve Santa! :wow:

Nu ga ik op zoek naar wie je bent, ik heb expres niet de laatste versie van de lijst bekeken want dat vind ik niet leuk voor jou haha! Als ik alle letters bij elkaar neem dan heb ik:

n s p p i o
e v
n e
k k

Mijn santa heeft iets met vosjes, houdt van biertjes en stuurt elk jaar een paar kerstkaarten. Ik ga zoeken :):)

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:56

Wat een mooi pakket! Je geduld is beloond!

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:59

Wat een leuk pakket!

Mijn grote vraag na aanleiding van de lootjes worden niet random verdeeld-discussie (let op ik lees nog maar op pagina 318) is dat ik me vooral afvraag of jullie mijn naar aanleiding van mijn quote dat ik AB wel graag als lootje wilde hebben haar aan mij hebben gegeven. Dat zou ik wel een heerlijke mindfuck vinden van het beheer. _O-

Verder heb ik zelf nooit wensen voor mijn lootje. Ik vind wel info ook als mensen niet zo actief zijn.

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:13

@haike ben jij mijn santa? <3

Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat? :):)

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:39

Wat een leuk pakket als afsluiter!
Die vaasjes zijn echt de bom <3

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:21

Leuk pakket *\o/*

marleen_88

Berichten: 14102
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:46

Wat fijn CastaMickey dat je in alle rust het pakket hebt kunnen openmaken. Mooi pakket zo te zien.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78562
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:49

Wat een leuk pakket! De vaasjes ken ik, die heb ik ook in mijn handen gehad en iemand kado gedaan. :')
Ze zijn zonder bloemen al heel decoratief.

irisskib
Berichten: 477
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Makkum / Buinen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:54

Wauuuuuwww leuk pakket! *\o/*

Adamootje

Berichten: 6210
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:16

Wat leuk dat we nog van de laatste pakketten kunnen genieten. Een mooi pakket, CastaMickey! Die vaasjes zijn erg schattig.

Het werd hier al eerder genoemd dat de vraag van de week een leuke toevoeging aan deze editie was en daar ben ik het helemaal mee eens.

Lavitabella

Berichten: 1741
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:19

Leukkk pakket ! Nu nog 1 pakket te gaan toch ? *\o/*

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:25

Lavitabella schreef:
Leukkk pakket ! Nu nog 1 pakket te gaan toch ? *\o/*

Klopt :j

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:48

Mooi pakket <|- <3

Jolien87

Berichten: 17500
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:54

Erg mooi pakket! :j
Je wachten is beloond.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:59

wat fijn, mooi pakket hoor!!!