Secret Santa 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockwitch

Berichten: 11756
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:24

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal her en der eens wat koop voor mijn lootje als ik er tegenaan loop en dan heb ik dus uiteindelijk geen idee hoeveel ik heb uitgegeven.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:26

Ik ga morgen weer op pad om wat dingen te halen :D heb 4 kadootjes waarvan er van beiden 2 op elkaar lijken.. dus moet nog wat andere dingen erbij :j

Lavitabella

Berichten: 1747
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:30

Doos moet ik nog zoeken.. Hints heb ik wel in mijn hoofd zitten. Ik vind het idee best leuk, nu alleen de uitvoering nog maar dat is meestal wel een ding bij mij. :=

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:34

Nou de boom heeft eerst even 2 dagen ‘kaal’ gestaan ivm nieuwe hond en katten die even konden wennen maar nu staat hij er gezellig bij <3
Samen met een aantal adventskalenders {:) <|-
Afbeelding

LWDaisy

Berichten: 4812
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:01

pradadaan schreef:
Nou de boom heeft eerst even 2 dagen ‘kaal’ gestaan ivm nieuwe hond en katten die even konden wennen maar nu staat hij er gezellig bij <3
Samen met een aantal adventskalenders {:) <|-
[ [url=m/eheN6V.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gezellig zo!
Blijven de katten eraf? Hier heeft de boom ook kaal gestaan, nu hangen alle lichtjes en slingers er in (moest vandaag nog extra slingers scoren van mijn vriend). Ze blijven er nu nog wel af, maar ik vrees de ballen..
De boom staat hier op een tafeltje met daaronder een poef om de stekkers te verstoppen. Ik had een laken om het geheel gedraaid, maar toen ik 's middags thuis kwam om te lunchen lag dat laken op de grond en lagen de katten er op te slapen :')

Eentje voor de sfeer, Arya:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 16-11-22 20:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Animal

Berichten: 8449
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:08

Urbanus schreef:
Ik ben ook niet zo open over mezelf, geloof ik. :=


Een python en een springspin was het toch?

Niet zo heel lastig lijkt me?
Tip voor de SS van Urbanus: ik heb nog wel een paar pythons te koop. Je moet het alleen niet erg vinden om een stukje boven budget uit te komen. Ook heb ik nog wel tips voor het verpakken van pythons voor transport in de wintermaanden. Het pakket moet dan wel persoonlijk afgeleverd worden :))

Edit: typo :o
Laatst bijgewerkt door Animal op 16-11-22 20:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Animal

Berichten: 8449
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:08

rockwitch schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal her en der eens wat koop voor mijn lootje als ik er tegenaan loop en dan heb ik dus uiteindelijk geen idee hoeveel ik heb uitgegeven.


Dit is ook mijn probleem. Ik bedenk telkens ineens weer wat leuks en dat moet er dan ook bij in :+

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:11

Leuk al die bomen al.

Hier word eerst nog even sinterklaas gevierd. Twijfel nog of ik weer voor echt ga of toch wat anders ga doen. Vorig jaar namelijk 1 naalden festijn, maar staat zo gezellig.

Ergens las ik iets over knutselen. Ik vind alles heel leuk maar ben er echt niet handig in of neem er de tijd niet voor. Heb een tijdje happy Stones gemaakt maar toen zat ik 6 weken met een been in het gips.

Diamond paintint vind ik ook leuk om te doen.

Lootje sorry als ik wat minder actief ben. Maar het gaat hier zo snel dat ik geen idee heb waar ik het over moet hebben.

saden

Berichten: 2257
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: Winsum (gr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:18

Hier zijn we ook al druk bezig om leuke spullen te zoeken!
Ook mijn kinderen vinden het leuk om mooie dingen te scoren.
Voor een doos moet ik nog even onder de trap kijken
Misschien ligt er nog wel een pennydoos van m'n dochter.

Ik hoop dat ik een niet te moeilijk lootje ben
Ik merk dat ik hier ook doe wat ik in het 'echte' leven ook doe
Veel lezen en luisteren en weinig praten

Tancreda4

Berichten: 24128
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:20

4 ss! Wat super luek! Maar wel chaos denk ik ook, gelukkig heb je een extra kamer waar alles staat Roosch :')

Iemand een verslaving ontwikkeld door het lootje... Ben benieuwd wat dat zou zijn!

Ik had zin in chocolade gisteravond. Niets in huis, behalve een kadootje voor m'n lootje.... Die heeft nu een kadootje minder. Dit kan een tip zijn. Een chocolade loos pakket kan ik zijn.... Of heb ik het item alweer nieuw gekocht en krijgt het lootje het alsnog? <<)

marleen_88

Berichten: 14131
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:23

Mooie boom en leuk plaatje met de poes in de boom. <3

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:34

LWDaisy schreef:
pradadaan schreef:
Nou de boom heeft eerst even 2 dagen ‘kaal’ gestaan ivm nieuwe hond en katten die even konden wennen maar nu staat hij er gezellig bij <3
Samen met een aantal adventskalenders {:) <|-
[ [url=m/eheN6V.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gezellig zo!
Blijven de katten eraf? Hier heeft de boom ook kaal gestaan, nu hangen alle lichtjes en slingers er in (moest vandaag nog extra slingers scoren van mijn vriend). Ze blijven er nu nog wel af, maar ik vrees de ballen..
De boom staat hier op een tafeltje met daaronder een poef om de stekkers te verstoppen. Ik had een laken om het geheel gedraaid, maar toen ik 's middags thuis kwam om te lunchen lag dat laken op de grond en lagen de katten er op te slapen :')

Eentje voor de sfeer, Arya:
[ [url=m/JEPHu7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo goed als. 3 van mijn katten kijken er niet naar om.
Dan heb ik een boskat kruising die redelijk te corrigeren is, een halve Main Coon die zich ook redelijk gedraagt. En dan heb ik nog een volle Main Coon die het liefst ter hoogte van de piek in de boom ligt te slapen en die de lampjes door bijt :(

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:54

rockwitch schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal her en der eens wat koop voor mijn lootje als ik er tegenaan loop en dan heb ik dus uiteindelijk geen idee hoeveel ik heb uitgegeven.



Zo doe ik het ook inderdaad, wel al boven budget maar vind het veel te leuk om dingen te kopen haha.

Wat betreft meerdere kleine of 1 groot cadeau; dat maakt mij echt helemaal niks uit, ik vind het allang leuk om een pakketje te krijgen waar iemand tijd en moeite in heeft gestoken voor mij.


@M_D_H Heel veel sterkte!

LWDaisy

Berichten: 4812
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:00

pradadaan schreef:
Zo goed als. 3 van mijn katten kijken er niet naar om.
Dan heb ik een boskat kruising die redelijk te corrigeren is, een halve Main Coon die zich ook redelijk gedraagt. En dan heb ik nog een volle Main Coon die het liefst ter hoogte van de piek in de boom ligt te slapen en die de lampjes door bijt :(


Oeh, dat belooft. Wij hebben 2 zusjes, halve MC's :D
So far so good, maar ik vrees echt voor de ballen haha.

justdiesel
Berichten: 4958
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:00

O egeltjes zijn zo schattig om te zien, sommige mensen schijnen egeltjes als huisdier te houden.

Jolien, goeiemorgen! nu je het zegt zie ik idd onder ieders naam de aanmeld datum, ik was al speciaal naar mijn profiel gegaan om te zoeken haha

Hahahatsjoe, daar moet je ook op sabbelen en niet bijten :P
Fijn dat het alweer gemaakt is.

Wat een leuke kaarten komen er weer voorbij, zelfs eentje die erg goed kan rijmen mooi hoor!

Amaryllissen zijn mooi, ook grappig dat die ook zonder water kunnen groeien.
Wat zijn jullie al vroeg met de kerstboom zetten :oo
Hier komt die er voor sinterklaas echt niet in.

Wat ik voor max budget hou weet ik nog niet, ik moet nog gaan shoppen en dan kijk ik niet echt exact naar wat ik kwijt ben.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:14

Ik ben gisteren geopereerd dus ik lig de komende dagen op bed. Alle tijd op mijn lootje te stalken! }:) Ik denk dat ik al een aantal leuke cadeautjes heb bedacht, maar de hint gaat nog wel lastig worden := Moet iedereen een hint plaatsen of sturen naar zijn lootje?

marleen_88

Berichten: 14131
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:16

Vervelend topsylover, waar ben je aan geopereerd? Sterkte in ieder geval.
Wat betreft de hints, die wordt meestal bij het pakket meegestuurd. Hier plaatsen verraad je jezelf direct.

Charaz

Berichten: 24367
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:31

Ik heb nog helemaal niks gekocht voor mijn lootje, maar heb ook nog even, ik maak altijd een lijstje en ga dan de stad in.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:35

marleen_88 schreef:
Vervelend topsylover, waar ben je aan geopereerd? Sterkte in ieder geval.
Wat betreft de hints, die wordt meestal bij het pakket meegestuurd. Hier plaatsen verraad je jezelf direct.

Bedankt, ik ben gesteriliseerd! *\%/* *\%/* *\%/* Blijkbaar snijden ze dan door je buikspieren heen, dus mijn arme partner mag nu elke dag mijn fluffy sokken helpen aantrekken haha :=

Oke bedankt voor de hulp met de hint, dan heb ik nog eventjes om erop te broeden! :)

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:37

justdiesel schreef:
O egeltjes zijn zo schattig om te zien, sommige mensen schijnen egeltjes als huisdier te houden.

Wij hadden er 2 :j

Ik wil eigenlijk een nieuwe, naar mijn man is nog niet overtuigd :n

marleen_88

Berichten: 14131
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:51

A dirty mind is a joy forever... Ik houd ervan. :)) :)) O:)

Afbeelding

Lous

Berichten: 24255
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:53

M_D_H schreef:
justdiesel schreef:
O egeltjes zijn zo schattig om te zien, sommige mensen schijnen egeltjes als huisdier te houden.

Wij hadden er 2 :j

Ik wil eigenlijk een nieuwe, naar mijn man is nog niet overtuigd :n


Nu kan het nog. Vanaf 2024 mag/kan je ze niet meer kopen als huisdier.

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:54

LWDaisy schreef:
pradadaan schreef:
Zo goed als. 3 van mijn katten kijken er niet naar om.
Dan heb ik een boskat kruising die redelijk te corrigeren is, een halve Main Coon die zich ook redelijk gedraagt. En dan heb ik nog een volle Main Coon die het liefst ter hoogte van de piek in de boom ligt te slapen en die de lampjes door bijt :(


Oeh, dat belooft. Wij hebben 2 zusjes, halve MC's :D
So far so good, maar ik vrees echt voor de ballen haha.


Mijn volle main Coon is nu 1 jaar en 4 maanden en heb haar sinds september 2021 in huis. Ik heb vandaag voor de 7e keer nieuwe lampjes gekocht sinds vorig jaar dat de boom stond := :o

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:55

Lous schreef:
M_D_H schreef:

Wij hadden er 2 :j

Ik wil eigenlijk een nieuwe, naar mijn man is nog niet overtuigd :n


Nu kan het nog. Vanaf 2024 mag/kan je ze niet meer kopen als huisdier.



I know... zo'n onzin :roll:

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:56

marleen_88 schreef:
A dirty mind is a joy forever... Ik houd ervan. :)) :)) O:)

[ [url=m/fAFqbU.jpg]Afbeelding[/url] ]



Omg was dat het kaartje wat je hebt gekregen? _O-