Secret Santa 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 18:59

Wil er iemand een grote spin in haar pakket?

Er zit er 1 aan het plafond hier in de keuken en dat ding is groot :oo

Juist nu ligt mijn man ziek op bed :')

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:05

Daan13 schreef:
Wil er iemand een grote spin in haar pakket?

Er zit er 1 aan het plafond hier in de keuken en dat ding is groot :oo

Juist nu ligt mijn man ziek op bed :')


Ik vrees dat het pakket dan dicht blijft :')

Ik lees wel graag! Vooral thrillers. Heb nog een goed boek klaarliggen moet er echt aan beginnen maar weet dat als ik begin hij op 2 dagen uit moet en ik heb mijn slaap zo nodig :j

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:27

Haha voor mij geen grote spin. Niet dat ik er bang voor ben maar het zijn ook mijn vrienden niet. Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn geurkaarsen maar dan geen heftige geuren of van die bloem geuren.

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:44

Tancreda4 schreef:
Of je moet 'm tegenkomen in de kringloop!

Ik heb vorig jaar echt een fijne boekenlegger gekregen dus daarin ben ik voorzien!

Zojuist bijna m'n huis laten affikken. Hele keuken stond blauw. En nu zou ik willen dat ik nog meer geurkaarsen had dan die ik nu in de keuken heb aangezet... Die zijn altijd welkom, al hoop ik dan dat de brandlucht al weg is en ik dit niet nog eens doe :')


Jij ook al... Ik had net bijna brand in de keuken, door een pit aan de laten staan en daar een rooster met bakpapier op te leggen

suusje26

Berichten: 2430
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:46

Dat zijn vervelende dingen.. gelukkig goed afgelopen en hopelijk doen de geurkaarsen zijn werk.

Een leuke wc rol houder is ook een top, krijg altijd commentaar op die van ons.

rockwitch

Berichten: 11756
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:50

Boekenlegger heb ik niet nodig ik lees met een e-reader.
De 7 zusjes heb ik er volgens mij ook op staan, maar ben nog bezig met Outlander. Al heel lang maar ja dat zijn ook best een paar dikke boeken en ik heb niet zoveel tijd om te lezen.

Lavitabella

Berichten: 1747
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:56

Ik lees echt weinig, laatst Mo Hayder gelezen, Vogelman. Erg leuk boek. Dus als mijn Santa een boek heeft wat daar aan kan tippen, leuk! Maar verder lees ik echt niks..

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:04

Ik lees geurkaarsen <3

Ik hou van lekkere warme, kruidige, winterse geuren. Heerlijk <3 <3

Lezen ben ik niet zo van. Vroeger kon ik uuuuren lezen. Maar nu kan ik de rust er niet meer voor vinden :n

Lavitabella

Berichten: 1747
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:12

Oh ja de geurkaarsen! Winter geuren vind ik ook heerlijk. Vanille ook <3.

Vinden jullie de geuren van de kaarsen ook lekker als parfum of hou je dan weer van totaal iets anders ?

Saul

Berichten: 9668
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:19

Oef het gaat wel heel hard dit topic haha.

Gnooms vind ik echt niks :o

Die jimny hier in het topic vind ik dan weer helemaal geweldig.
Ik mis mijn oude witte monster!


Gefeliciteerd nog Pimaude! En alle jarige etc etc :D

Ik heb hier afgelopen zondag mijn voorlopig laatste rit (rally) met de pony gehad.

Mijn super knappe fitte oma pony.
Gewoon 42,5km met 2 hoeven in dr neus. 8-)


Afbeelding

Noisy

Berichten: 5415
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:21

Ik lees dus eigenlijk altijd in bed voordat ik ga slapen. Ik probeer een hoofdstuk maar meestal is het 3 bladzijden :')
Fantasy is toch wel het meest favoriet.
De poort des Doods van Weiss & Hickman, Het Gouden Kompas trilogie zijn voorbeelden van wat ik heb gelezen en dan boeken zoals wat ik nu lees, die vallen onder het genre psychologische romans en mystery.

Saul

Berichten: 9668
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:25

Hier overigens dol op lezen en op geurkaarsen :D

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:28

Lavitabella schreef:
Oh ja de geurkaarsen! Winter geuren vind ik ook heerlijk. Vanille ook <3.

Vinden jullie de geuren van de kaarsen ook lekker als parfum of hou je dan weer van totaal iets anders ?


Voor luchtje ben ik meer van wat zout en fris. Maar nog steeds eigenlijk geen bloemen geur.

zorro

Berichten: 8767
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:29

Ik ben ook gek op lezen, thrillers, waargebeurde verhalen, eigenlijk alles wel als het maar geen sapzoetige liefdesverhalen zijn :')

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:23

Ik vind lezen ook leuk maar word er zo dwangmatig van. Het boek moet dan uit :+

justdiesel
Berichten: 4958
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:26

O een leuke boekenlegger is ook wel welkom ja, ik heb er eentje maar die valt bijna uit elkaar.
Maar goed dat ik dat hier lees want ik zou er zelf niet aan gedacht hebben om die te vervangen.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:39

rink schreef:
Ik vind lezen ook leuk maar word er zo dwangmatig van. Het boek moet dan uit :+



Jep, herkenbaar :+

Ben inmiddels wat geminderd qua boek lezen. Las veel waargebeurde verhalen over de oorlog maar daar begon ik last van te krijgen :\

Nu lees ik meer over clickertraining,taal ,etc.

Ben nu bezig met het boek over paard en taal,erg interessant en leerzaam. Alleen kom ik er niet zo snel doorheen :o

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78604
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:55

Ik kwam nog een vakantiefoto tegen die ik speciaal voor dit topic gemaakt had. Foto is gemaakt in Tsjechie.

Afbeelding

Tancreda4

Berichten: 24125
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:03

_AB_ schreef:
Tancreda4 schreef:
Of je moet 'm tegenkomen in de kringloop!

Ik heb vorig jaar echt een fijne boekenlegger gekregen dus daarin ben ik voorzien!

Zojuist bijna m'n huis laten affikken. Hele keuken stond blauw. En nu zou ik willen dat ik nog meer geurkaarsen had dan die ik nu in de keuken heb aangezet... Die zijn altijd welkom, al hoop ik dan dat de brandlucht al weg is en ik dit niet nog eens doe :')


Jij ook al... Ik had net bijna brand in de keuken, door een pit aan de laten staan en daar een rooster met bakpapier op te leggen


Oh dat is ook eng! Ik had een laagje soep aangezet, ben gaan werken en noot meer aan gedacht. Doordat ik de keukendeur dicht had ook niets gemerkt en geroken. Hele keuken blauw en pan zwart... Dat er geen fik is gekomen is een wonder. Maar alles, echt alles stinkt naar rook. Dus ik ben de hele avond in de weer geweest met kastjes boenen en elk lepeltje, dekseltje, blikje af te wassen. Dan merk je hoeveel er in je keukenkastjes staat....

Ik zou bijna zeggen, geen keukengerei meer. Maar ik hoop dat ik deze fout niet nog eens maak :') 8)7 O:)

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:14

Hier geen gnoompjes hoor.

En lezen heb ik nog tig-boeken ongelezen liggen O:)

Matheno

Berichten: 7960
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:46

Neonlight schreef:
Ik kwam nog een vakantiefoto tegen die ik speciaal voor dit topic gemaakt had. Foto is gemaakt in Tsjechie.

[ [url=m/bDXA4m.jpg]Afbeelding[/url] ]


_O- _O-

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 23:01

Weer even bijgelezen maar bang sowieso dingen vergeet, sorry alvast.

Lezen doe ik ook graag, thrillers, waargebeurd maar op z'n tijd ook lekker zoetsappig. Fantasy heb ik dan niet zoveel mee
Boekenlegger is ook een top, legde eigenlijk boek altijd op zn kop maat heb nu een kleiner nachtkastje en dan valt boek er af :+
Boekensteunen zijn ook welkom, maar dat had ik volgens mij al benoemd eerder.

Koken en bakken vind ik ook leuk, gebruik dan ook vaak de oven. Qua materialen heb ik al wel veel maar kruiden of bakmixen komen altijd wel weer van pas. Of evt leuke cakevorm kan ook altijd wel weer gebruikt worden.

En ben de laatste periode best vaak in hotels geweest en merk dat ik een klein digitaal klokje wel mis. Thuis staat die op het nachtkastje en onbewust kijk ik daar blijkbaar best vaak op, want die mis ik dus als ik ergens anders slaap.

Make up en sieraden hen ik erg weinig mee.

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 05:07

Oh ik lees eigenlijk precies nooit, behalve boeken van de Jack Reacher reeks van Lee Child. Die verslind ik echt. Mocht mijn SS zeer zeeer toevallig een van die boeken tweedehands in de kringloop vinden… Be my guest _/-\o_

Ik ben heel vroeg wakker vandaag. Beetje off-topic maar moet gewoon even kwijt dat mijn interne wekker me om 04:30 wakker maakte. :')

capopjekop

Berichten: 30687
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 05:17

Jack reacher is geweldig! Heb je op prime de serie al gezien? Met een geweldige reacher ipv Tom Cruise in die film. Wat een flop was dat.

Ik wil graag meer boeken gaan lezen in het Engels. Dus dat is een top. Vooral de harry potter reeks. Want in edinburgh zat ik tijdens de harry potter tour steeds van oliebol hoe heet dat personage in het Nederland. Mocht je daar 2e hands aan kunnen komen dan sta ik zo *\%/* :D

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 05:27

Wat??? Is er een serie??? Ik heb die met Tom Cruise wel gezien maar die vond ik inderdaad tegenvallen. Ik heb alleen geen prime |( |( |(