Secret Santa 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:32

Mannen heb ik al zat. Mijn man, zijn oudste, en onze jongste haha.

Boeken lees ik niet. Dus boekenlegger heb k niks aan haha.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78604
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:37

Boekenlegger past niet in de e-reader. :))
Rituals kalender had ik vorig jaar r ook. <3 Dit jaar niet, weer 4 geurkaarsen die ik niet gebruik, heb er nu al 5 staan van Rituals. :=
Oil & Vinegar adventkalender heb ik mijn ouders kado gedaan.

Marjo

Berichten: 37315
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:32

capopjekop schreef:
Dan ben ik blij dat ik geen boekenleggermal besteld heb net. Ik twijfelde zelf ook of zo'n boekenlegger wel handig is


Hij is echt heel mooi en voor thuis kan het prima, maar zodra je het boek in de tas doet, schuift ie naar beneden en met een beetje pech schuift ie tussen de pagina's uit...

Afbeelding

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:37

Vandaag zocht ik iets wat misschien ook wel in de categorie top valt. Een plantenhanger of een hangpotje voor een hangplant. :)

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:42

Vind het zooooo jammer dat we geen lootjes hebben getrokken nog kwam net in een kei leuke winkel waar ik zoveel moois gezien heb maar ja als mijn lootje het niks vind is het zonde…

Lavitabella

Berichten: 1747
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:50

We zullen nog een maandje geduldig moeten zijn hoor ! :D *D

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:52

candalisa schreef:
Vind het zooooo jammer dat we geen lootjes hebben getrokken nog kwam net in een kei leuke winkel waar ik zoveel moois gezien heb maar ja als mijn lootje het niks vind is het zonde…


Nu ben ik heel benieuwd naar dat winkeltje :)

AfricanLady

Berichten: 8011
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:58

Boeken over hondentrimmen zijn zeer welkom.
Ook trimschemas van diverse honden.
Ik vind in het weekend een glaasje drinken wel lekker, ik drink dan voornamelijk een mix met malibu of liquer 43.
Of andere liqeurtjes.
Ook cocktails ben ik dol op.
Ik hoef geen thee hier heb ik echt genoeg van haha.
Een vreetpakket liever niet, gewoon wat lekkers erin is wel erg tof.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:07

Jolien87 schreef:
candalisa schreef:
Vind het zooooo jammer dat we geen lootjes hebben getrokken nog kwam net in een kei leuke winkel waar ik zoveel moois gezien heb maar ja als mijn lootje het niks vind is het zonde…


Nu ben ik heel benieuwd naar dat winkeltje :)

Wij zijn een weekje op vakantie in België en was echt een heerlijke winkel met allerlei super leuke woon artikelen maar ook leuke bad artikelen en schuim spullen maar ook van die grote pluizige tassen hangers en zelfs als ik alles had gekocht had ik nog ruim geld over!

Flying_Angel

Berichten: 15743
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:11

candalisa schreef:
Jolien87 schreef:

Nu ben ik heel benieuwd naar dat winkeltje :)

Wij zijn een weekje op vakantie in België en was echt een heerlijke winkel met allerlei super leuke woon artikelen maar ook leuke bad artikelen en schuim spullen maar ook van die grote pluizige tassen hangers en zelfs als ik alles had gekocht had ik nog ruim geld over!


<<)

suusje26

Berichten: 2430
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:19

Boekenlegger is hier ook welkom; ze verdwijnen nog wel eens, hier gebruik ik zelfs zakdoekjes als boekenlegger. Ben trouwens fan van Harlan Coben boeken, maar heb een aardige verzameling.

Noisy

Berichten: 5415
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:38

Boekenlegger heb ik een hele bijzondere. Deze is nog van mijn oma geweest dus ik ben er heel zuinig op. Het is een uiltje van metaal die je op de pagina schuift.

Ik hou dus ook van lezen. Momenteel ben ik bezig in "De Zeven Zusters" in boek 3, Schaduw. Ik koop ze op het moment dat ik aan het volgende boek toe ben dus boek 4 zou tegen de tijd van de pakketten versturen precies op tijd zijn O:)

Wat ik ook nog wel goed kan gebruiken is een briefopener!

Roosch

Berichten: 36740
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:42

Ik wou dat ik datzelfde kon zeggen. Heb de eerste zeven delen in een week of 7 gelezen. :') Ik ben een snelle lezer. Ik heb alleen het laatste deel nog niet, maar ik gok dat dat boek toch aardig het budget vernaggelt. Dus die zal ik mezelf ongetwijfeld om de een of andere kulreden cadeau doen binnenkort. :')

Kaatastrof

Berichten: 6275
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:44

Ik heb het mentaal niet zo gemakkelijk momenteel dus ik ga gewoon even de besproken items overlopen zonder echt diep op iemand in te gaan deze keer, sorry daarvoor. Wel even een algemene gefeliciteerd aan alle getrouwden, jarigen of andere mensen die wat te vieren hebben gehad de afgelopen dagen!

Lush hoeft voor mij niet persé. Met uitzondering van een goede handcrème ofzo. Of zoals eerder gezegd een fijne bodyscrub.

Ik las ook iets van een sleutel/tassenhanger. Dat deed me for some reason denken aan pins. Ik verzamel mooie pins, vooral met diertjes op. Momenteel heb ik al een klassieke/middeleeuwse eenhoorn, een wasbeer in een vuilnisbak, een lammetje met doorns rond en recent een pyrrhura pin in dezelfde kleuren als mijn vogeltje Pichu. ♥

Dedoles heeft zeker wel toffe dingen, ik heb al regelmatig erop gespiekt, maar nooit iets gekocht. De sokken zijn erg tof! Wat dikkere sokken zou ik ook blij mee zijn. Niet zo van die huissokken, maar van die dikkere al dan niet wollen lange sokken. Die vind ik zo mooi om te dragen bij Dr Martens. Maar ik heb nog geen paar weten te bemachtigen.

Bak/kookspullen ben ik momenteel niets mee omdat ik nog geen eigen stekje heb.

Thermometer voor buiten zag ik ook passeren - hier zou ik zelf wel graag nog een hygrometer willen voor binnen. Handig om de luchtvochtigheid te weten voor mijn planten.

Een leuke mok vind ik altijd fijn als koffie/thee drinker. :)

Mooie boekenlegger vind ik top. Ik heb zelf magnetische van de Hema. Die zijn super handig. Vallen niet uit je boek, raak je moeilijker kwijt (als je ze ergens in een boek plakt tenminste, los zijn ze nogal klein) en minimalistisch. Boeken an sich zijn ook altijd fijn. Mag zeker 2dehands indien ze in redelijke staat zijn! Vooral mooie natuurboeken, boeken over kunst met dieren/paarden in de hoofdrol of dieren doorheen de geschiedenis wil ik graag nog in mijn collectie. Marjo, dat boek ziet er echt mooi uit zeg. Even gespiekt waar het over gaat en klinkt heel interessant!

Tancreda4

Berichten: 24128
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:47

Of je moet 'm tegenkomen in de kringloop!

Ik heb vorig jaar echt een fijne boekenlegger gekregen dus daarin ben ik voorzien!

Zojuist bijna m'n huis laten affikken. Hele keuken stond blauw. En nu zou ik willen dat ik nog meer geurkaarsen had dan die ik nu in de keuken heb aangezet... Die zijn altijd welkom, al hoop ik dan dat de brandlucht al weg is en ik dit niet nog eens doe :')

capopjekop

Berichten: 30692
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:55

Goed om te lezen dat hij fijn werkt Tancreda4. Het was de eerste keer dat ik een boekenlegger geprint heb, dus het is altijd afwachten of het dan ook echt handig in gebruik is.

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:55

Wat een leuk idee een boekenlegger.. daar denk ik dus nooit aan. Stop er altijd een briefje in.

Boekenlegger is hier dus een top :D

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:58

Tancreda4 schreef:
Of je moet 'm tegenkomen in de kringloop!

Ik heb vorig jaar echt een fijne boekenlegger gekregen dus daarin ben ik voorzien!

Zojuist bijna m'n huis laten affikken. Hele keuken stond blauw. En nu zou ik willen dat ik nog meer geurkaarsen had dan die ik nu in de keuken heb aangezet... Die zijn altijd welkom, al hoop ik dan dat de brandlucht al weg is en ik dit niet nog eens doe :')

Ik moest 3x lezen las steeds aflikken :=

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:05

Ik ben zo'n barbaar die gewoon de paginahoek omvouwt..

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78604
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:06

De 7 zussen had ik ook zo gelezen. Ik houd wel van die series van boeken. De serie "het weesmeisje" is ook mooi, en afgelopen vakantie ook de serie "Het landhuis gelezen" (beide van Anne Jacobs) en van Corinea Bomann de series "de kleuren van de schoonheid" en "vrouwen van de leeuwenhof".
Heb nog de series "Deverill" van Santa Montefiore en "Cafe Engel" van Marie Lamballe op mijn lijstje staan om aan te schaffen.

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:09

Ik lees ook alles met een e reader, maar een boekenlegger voor de voorleesboeken van de meiden zou nog wel welkom zijn ja.

En ik zag plantenhanger voorbij komen. Ook leuk!

Lastig hoor dit, ik vind zoveel leuk.

Edit: ik zag iemand voorbij komen met een slowcooker. Lekkere recepten voor daarin zijn idd ook een top. Goed idee
Sowieso lekkere recepten. Ook van dingen die veel kinderen lusten. Ik probeer graag nieuwe dingen uit.

Roosch

Berichten: 36740
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:11

Boekenleggers doe ik niet aan, zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik leg m'n boek meestal gewoon opsiekopsie. :')

Digitaal lezen doe ik absoluut niet aan, ben een tikje ouderwets daarin geloof ik. :D

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:47

Geur kaarsen zijn hier ook aaaaaltijd welkom. Ik ben dooooolll op geur kaarsen.

Marjo

Berichten: 37315
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:59

Geurkaarsen met bosgeur <3

marleen_88

Berichten: 14129
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 18:27

Ik gebruik ook geen boekenlegger. Ik lees wel graag thrillers: de Scandinavische schrijvers vind ik heerlijk weglezen, maar Suzanne Vermeer ook.

Geurkaarsen met lavendel, bosgeur en dat soort 'zware' luchten houd ik niet van. Ik heb vanille of geurloos in huis. Van die laatste heb ik een flinke voorraad.