Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Wat voor mij het zwaarste zou wegen, is dat er nu contact wordt gezocht.
Ik zou als reactie op hun contact zoeken langs gaan.
Natuurlijk is het een gekke situatie. Ik zou zeggen - leg je daar bij neer. (Het kan een prima openingszin zijn.)
Er is geen ruzie, je bent familie en je bent welkom - ik zeg gaan.
Janneke2 schreef:Wat voor mij het zwaarste zou wegen, is dat er nu contact wordt gezocht.
Natuurlijk is het een gekke situatie. Ik zou zeggen - leg je daar bij neer. (Het kan een prima openingszin zijn.)
Kelan schreef:Ik weet dus niet zo goed wat ik wil![]()
Vanuit mijzelf had ik nooit contact opgenomen. Ook niet als de situatie omgekeerd was. Ik heb het contact niet echt gemist. Of het idee dat er nog iets gezegd of uitgepraat moet. Het was een ok contact dat verwaterd is.
Maar nu zij dat allebei contact opnemen (mijn oom die mijn moeder expliciet vraagt om ons te informeren, en mijn nichtje die ons mailt) is het dus klaarblijkelijk belangrijk voor ze.
En ik heb geen hekel aan ze of ruzie met ze (het leven loopt soms gewoon zoals het loopt), dus ik sta best open voor iets contact. Maar het voelt allemaal wel wat raar en ongemakkelijk.
Misschien best eerst maar eens mijn nichtjes mailtje beantwoorden en haar ons adres en telefoonnr geven (die heb ik ook niet van haar) en dan eens aankijken. Ik hoef er ook niet morgen op de stoep te staan......
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Breumelhoff, ComscoreBot, CoSa, denisesilver, Gea99, GoogleAdsense, hlidar, Joyceee86, leintje_, marleen_88, MissBambi, Mitch_Beauty, PRO93, Roosch, TessaxQuincy, Tucktuck, Yavanna en 55 bezoekers