Het leed dat pakketdienst heet

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sastaic

Berichten: 1208
Geregistreerd: 17-03-11

Het leed dat pakketdienst heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-22 16:12

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar tips en informatie zodat ik weet wat ik nog kan doen, wie ik nog kan bellen of wat dan ook.

Het zit zo, ik heb 15 augustus een autokennel gekocht bij een Duitse firma. Mijn Duits is niet geweldig, maar de webshop was duidelijk, overzichtelijk en niet onbelangrijk zij hadden de kennel in de gewenste maatvoering. Het was geen goedkope kennel dus spannend vond ik het wel maar toch besloten ervoor te gaan.

16 augustus kreeg ik een mailtje dat het pakketje was verzonden.

17 augustus kreeg ik een mail dat het pakketje was aangemeld en binnen 2-3 werkdagen geleverd zou worden. Vervolgens heeft het pakket 18 en 19 augustus een fijne rondreis door Duitsland gemaakt om 22 augustus te worden aangemeld in oirschot. Vanuit oirschit zou het nog 2x naar belgie zijn gegaan en 1x naar veenendaal en terug. Nu na 4 telefoontjes en 1 mailtje heb ik de volgende antwoorden.
* het pakketje komt vandaag in een parcelshop.
* het pakketje komt morgen in een parcelshop
* het pakketje is terug gestuurd naar de ontvanger
* het pakketje ligt in Veenendaal en wordt morgen verstuurd
* het pakketje ligt in Rijssen.

En nou zou ik best willen en kunnen wachten tot morgen en dat zal gezien het tijdstip waarschijnlijk ook wel moeten. Maar het punt is dat ze al vaker hebben gezegd dat hij de volgende dag geleverd zou worden en dan gebeurd telkens niet.

Hebben jullie ideeën hoe ik erachter kom waar mijn pakketje is en hoe ik hem thuis krijg? (Al vraag ik me af wat er nog van over is -O- )

thequeensmum
Berichten: 3705
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Het leed dat pakketdienst heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:44

Welke vervoerder gaat het om?

StalNollie

Berichten: 9378
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Het leed dat pakketdienst heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 16:59

DHL of dpd is dit. Wel bekend probleem daar vanuit oirschot.