Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Ik vind een telefoon lastig, ik spendeer er meer tijd aan dan ik zou willen.
Gitana schreef:Waow, verbazend inderdaad van die vrouw die de hele tijd op twee telefoons heeft gezeten!! Ik had haar er ook op aangesproken. Je zou bijna denken dat dat gedrag wordt veroorzaakt door een stoornis/rugzakje.
AmyJamess schreef:Heel eerlijk, ik leg altijd mijn telefoon op tafel. Wel met scherm naar beneden en ik kijk er dan zelden op.
Foaly schreef:Dat je een telefoon tijdens het eten bij je hebt om evt bereikbaar te zijn, een foto te maken/laten zien, iets op te zoeken tijdens een luchtige discussie die nergens over gaat maar waar je wel antwoord op wilt: prima. Maar om spelletjes te spelen? Dat zou ik ook enorm onbeschoft vinden ja, en misschien de persoon zelfs op aanspreken. Als je je gezelschap minder interessant vindt dan een spelletje, wat doe je daar dan?
Citaat:Thuis mochten we wel altijd de telefoon erbij, maar wij aten altijd voor de tv. Als we dan eens aan tafel zaten dan zat zeker niemand op zijn telefoon.
lor1_1984 schreef:Mijn telefoon ligt 23/7 in mijn buurt of in mijn tas.
Wanneer ik alleen ben kijk ik gerust op mijn telefoon/tablet tijdens het eten, in gezelschap ligt hij wel op tafel of dichtbij maar pak ik hem alleen om ff wat op te zoeken, berichtje/belletje te beantwoorden, foto te tonen of met youtube te klooien ofzo.
Citaat:Als mijn gezelschap op de telefoon zit, dan open ik fb/forum/spelletje/whatsapp maar hou ik wel in de gaten of de andere telefoon wordt neergelegd en sluit dan de mijne ook weer af.