Help mij dit jurkje te vinden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_H

Help mij dit jurkje te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-22 07:59

Jaja, wéér een zoektocht op bokt, waar hopelijk iedereen aan wil mee helpen, maar deze keer heb ik wel een foto er van, maar het schijnt al een ouder jurkje te zijn dus de persoon wist niet meer waarvan en er stond geloof ik geen merk in. Maar ik vind hem zó leuk! Hij blijft maar in mijn gedachte zitten.
Afbeelding

Via google lens vind ik wel vergelijkbare jurkjes maar die lijken niet hetzelfde stof te hebben of vallen minder leuk, ik vind de V-hals bij dit jurkje een super leuk detail. En de stof lijkt dat dikkere zachte spul te zijn ik weet niet hoe je dat noemt maar het lijkt in ieder geval niet door te schijnen en dat zoek ik dus ook een beetje.

Deze lijkt er wel op maar schijnt door en heeft net een andere tint kleur:
https://nelly.com/nl/womens-fashion/clo ... o_s=gsurnl

En deze heeft geen V-hals, en voelt daardoor wat saai:
https://www.tradeinn.com/dressinn/nl/jd ... country=nl

Help mij -O- ik zou hem oa willen dragen op de bruiloft van mijn schoonbroer :)

Boras

Re: Help mij dit jurkje te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:46

Vind je het niet wat te casual voor die bruiloft? En verouderd inderdaad. De stof plooit ook niet mooi. Eerlijk gezegd vind ik het geheel zakkerig en wat goedkoop tonen.

Ik zou gaan voor een ander jurkje. Ik durf te wedden dat je daar veel beter in zult uitkomen.

Succes!

Suzanne F.

Re: Help mij dit jurkje te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:49

Voor een bruiloft is dit niks hoor. Dit is echt een casual jurkje, beetje losjes en slobberig. Leuk jurkje maar echt niet voor naar een bruiloft. Ik zou verder kijken.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:51

Eens met Boras.

Leuk en comfortabel jurkje voor het zwembad, strand, een terras of met 30°C een boodschap halen. Maar ongeschikt voor een bruiloft.

Als het al een wat ouder jurkje is, misschien kan je hem dan op Vinted vinden?

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:59

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:01

Ik vind de jurk uit je eerste link al een stukje chiquer dan de jurk waar je officieel naar zoekt :) ik zie de jurk ook niet zo doorschijnen eigenlijk? Enkel een wat dunnere stof. Je kunt er voor de zekerheid altijd een onderrok of huidskleur broekje onder aan trekken. Mijn ervaring met van die dikke stoffen is juist dat ze ook een beetje kunnen gaan “pillen” en er daardoor juist minder chique uitzien, maargoed dat zal misschien verschillen per stof en kwaliteit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:08

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:54