Oh heeel irritant! Ik heb dit ook regelmatig, vooral als ik mm telefoon uit gehad heb en weer aan zet. Gaat pas weg als ik daadwerkelijk Spotify luister..
luxx
Geplaatst: 13-08-22 20:48
Vermoed dat je die in Spotify zelf weg moet klikken, in YouTube vanced heb ik dat ook, maar ik heb geen Spotify dus ik roep misschien maar wat. Bij mij is het dan dat de video zeg maar halverwege spelen is maar als ik dan kruisje klik (in de app) gaat de melding ook weg
Noeps
Geplaatst: 14-08-22 07:42
Volgens mij is dat geen melding van Spotify, maar een nummer dat op de telefoon zelf staat. Ik weet nog dat mijn man ooit een nieuwe telefoon had waar een nummer van U2 standaard op stond. We werden er echt gestoord van dat dat nummer begon te spelen zodra we de telefoon aansloten in de auto
Ik kan de melding gewoon weg swipen. Krijg hem nadat ik spotify gebruikt heb, maar wel heb afgesloten. Ook geen idee waarom... Misschien kan je via meldingsinstellingen wel voorkomen dat die melding komt. Dat doe ik wel bij andere apps.
De spotify app en het nummer verwijderen van de telefoon?
Maureen95
Geplaatst: 15-08-22 08:47
Ik zou even uitzoeken welke app het is en de app dan geforceerd stoppen. Dat doe je door in je instellingen naar je apps te gaan en dan de betreffende app op te zoeken. Je kan dan op geforceerd stoppen drukken.
Als het goed is kan je daar ook instellen wat voor meldingen de app kan geven.
Ah thanks iedereen! Ik had ook al het idee dat het niet direct van Spotify afkwam idd, dus maar weer 's op zoek. Hopelijk komen we er uit. Ik zie mijn vader dinsdag weer, dus dan kan ik weer even priegelen!
Als je een iPhone hebt, kijk dat bij instellingen/muziek. Daar staat en optie geanimeerde illustraties, waarbij afspeellijst/album automatisch afgespeeld worden.