Wie helpt mij? Vertalen Pools

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kusvoorjou

Wie helpt mij? Vertalen Pools

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-22 22:34

Spoiler:
Hallo!

Ik heb een vraag, ik zit nogal in een lastige situatie. Mijn boven buren zijn Pools, en spreken weinig tot geen Engels. Communiceren is dus erg lastig.

Ik ervaar al meer dan een jaar overlast, heb veel geslikt. Maar wil nu toch mijn verhaal kwijt aan ze. Ik had iemand gevonden die mijn brief aan ze, zou verhalen. Maar haar Pools is minimaal en dit was een te grote uitdaging.

Wie kan er echt goed Pools (schrijven)? En wil mij uit de brand helpen. Het is best een lange brief, maar beter goed verwoord dan kort en te krachtig.

Groetjes!

suffie

Re: Wie helpt mij? Vertalen Pools

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:41

Kan je geen gebruik maken van de app Say Hi? Dat je de tekst kopieert of overschrijft/overtypt?

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-22 22:44

suffie schreef:
Kan je geen gebruik maken van de app Say Hi? Dat je de tekst kopieert of overschrijft/overtypt?

Ik ben bang wanneer ik het met een vertaal progamma doe, de sinds opbouw niet goed is. Vandaar dat ik het heel graag met iemand zou willen vertalen zodat het een passende tekst word. Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:45

Fly_high hier op Bokt komt zelf uit Polen, misschien kan zij iets voor je betekenen. :)

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-22 22:58

Mkango schreef:
Fly_high hier op Bokt komt zelf uit Polen, misschien kan zij iets voor je betekenen. :)

Thnx! Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een bericht gestuurd

Suzanne F.

Re: Wie helpt mij? Vertalen Pools

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 08:17

Deepl translate is echt een goede trouwens. Beter dan Google translate. Daar kan je echt al prima mee voor de dag komen.