Waarop mijn moeder kwam te overlijden. Alweer, na al die jaren. Even een dagje om stil te bij staan. Haar graf is intussen een zandvlakte geworden om ruimte te maken voor anderen. MAAR TOCH...... het gemis blijft. Je stond al zo wankel op je benen, je wilde geen dokter meer zien, enigste wat ik van je had gehoord had van je was het antwoord op mijn vraag of je er nog was: 'ja hoor'. Omdat het zo stil was in de slaapkamer en je lag op bed. Op weg naar het einde.
De rest is te moeilijk om te schrijven zonder een traantje weg te pinken.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 18-08-22 19:42
Heel veel sterkte! Dit blijven altijd moeilijke dagen, net zoals moederdag en de feestdagen... Kun je geen mooi plekje in huis inrichten waar je haar kunt gedenken? Of even lekker uitwaaien bij je verzorgpaardjes!
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-22 19:43
Cayenne schreef:
Heel veel sterkte! Dit blijven altijd moeilijke dagen, net zoals moederdag en de feestdagen... Kun je geen mooi plekje in huis inrichten waar je haar kunt gedenken?
Heb wel foto's van d'r maar die zou ik dan door iemand moeten laten inscannen. (heb geen scanner)
pien_2010
Geplaatst: 18-08-22 19:45
Sterkte coonart! Zijn en blijven altijd moeilijke dagen. Het siert je dat je aan haar denkt en zo liefdevol schrijft.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 18-08-22 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
chanicha
Geplaatst: 18-08-22 19:45
Heel veel sterkte CoonArt
Edit, je kan bij de Hema foto’s van je telefoon af laten afdrukken, misschien is dat iets voor je?
Laatst bijgewerkt door chanicha op 18-08-22 19:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Heel veel sterkte! Dit blijven toch van die dagen. Voor mij is het ondertussen alweer 12 jaar geleden dat ze aan de deur stonden om te vertellen dat mijn vader was overleden. Het slijt ergens wel een beetje maar het gemis blijft altijd! Nu is 3 jaar geleden mijn pup precies op deze datum geboren dus voor ons kwam er een gouden randje om een zwarte dag.
Misschien kan je een kaarsje opsteken (als dat mag) of dergelijke. Iets wat jou helpt! Blijf vooral terug kijken op al het moois.
Voor mij is jouw bericht ook herkenbaar. 5 augustus was het 12 jaar terug dat mijn vader onverwacht overleed. Mis hem nog steeds. En als ik Memories van Maroon 5 op de radio hoor dan zit ik dat brullend mee te zingen en proost in gedachten op en naar hem.
Heel veel sterkte Coon. Zolang je aan haar blijft denken zal ze altijd blijven bestaan. Sterfdagen blijven moeilijk. De tijd geneest de wonden maar het litteken blijft.