Waar dit soort jurken kopen?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladyson

Berichten: 3319
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Waar dit soort jurken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-22 09:08

Hebben jullie enig idee waar dit soort jurken te koop zijn in Nederland? Zijn er merken die hierom bekend staan of winkels? Ik beland alleen op Ali achtige winkels en ik zoek iets meer kwaliteit / service eigenlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Waar dit soort jurken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:11

Qua webshop boohoo of asos.
Wil je echt fysieke winkels? Volgens mij heb ik zoiets wel eens bij de bijenkorf op de jurken afdeling gezien,

Soepblik
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:25

Josien_ schreef:
Qua webshop boohoo of asos.
Wil je echt fysieke winkels? Volgens mij heb ik zoiets wel eens bij de bijenkorf op de jurken afdeling gezien,



De bijenkorf heeft (behalve online) geen jurken afdeling omdat alles daar qua kleding op merk gaat. Maar volgens mij hebben ze zoiets bij Peek en Cloppenburg, en anders idd online. Zoeken op tule en midi en dan kom je er wel denk ik.

Sky_As

Berichten: 4970
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Waar dit soort jurken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:27

Je zou ook eens bij Van Tilburg kunnen kijken. Daar hebben ze echt zo veel.......

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:41

Soepblik schreef:
Josien_ schreef:
Qua webshop boohoo of asos.
Wil je echt fysieke winkels? Volgens mij heb ik zoiets wel eens bij de bijenkorf op de jurken afdeling gezien,



De bijenkorf heeft (behalve online) geen jurken afdeling omdat alles daar qua kleding op merk gaat. Maar volgens mij hebben ze zoiets bij Peek en Cloppenburg, en anders idd online. Zoeken op tule en midi en dan kom je er wel denk ik.


Nee je hebt gelijk, ik noem dat de jurken afdeling omdat er bepaalde merken met veel jurken in mijn dichtstbijzijnde bijenkorf een beetje bij elkaar zitten. De merknamen weet ik niet uit mijn hoofd helaas.

tienus63

Berichten: 12739
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar dit soort jurken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:46

Online bij Peek en Cloppenburg.