Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Het gaat me juist om het inkomen wat in een huishouden binnenkomt. Het aantal personen maakt dan voor mij niet uit. De meeste vaste woonlasten gaan per huishouden en niet per persoonidem voor hypotheken en huren geldt het inkomen van het totale huishouden. En veel dingen tegenwoordig uitgaan van meer werkenden per huishouden ook.
Onali schreef:Afhankelijk van veel dingen, snap niet zo goed wat je wilt weten of meten hiermee.
Inkomen is afhankelijk van opleiding, aantal uren, leeftijd, niveau, eventueel slechts geslacht enz.
karuna schreef:Gewoon benieuwd of wat ik zelf denk ook klopt met wat ingevuld gaat worden. ik doe er verder niks mee. En ben ook niet geinteresseerd in opleidingen hoogte van salaris pp of zo. Simpel het verzamelinkomen.![]()
Ik ken ze helaas wel die beneden de 1000 netto zitten in hun eentjedie om welke reden dan ook geen aanvulling krijgen tot het bestaansminimum
karuna schreef:Ik ken ze helaas wel die beneden de 1000 netto zitten in hun eentjedie om welke reden dan ook geen aanvulling krijgen tot het bestaansminimum
Pharootz schreef:karuna schreef:Ik ken ze helaas wel die beneden de 1000 netto zitten in hun eentjedie om welke reden dan ook geen aanvulling krijgen tot het bestaansminimum
Wordt daar ook bijvoorbeeld schuldsanering in deze onder gerekend?
Denk wel dat het goed is om in je achterhoofd te houden dat hier ook veel mensen met paarden zitten, wat een luxe is die veel.mensen vanwege de kosten zich niet kunnen permitteren.
_Karlijn schreef:Ik wil mijn <1000 best toelichten, zou niet weten waarom niet. Ik krijg een wajong plm 1070 euro, maar ik woon beschermd, dus ik betaal plm 620 euro aan het CAK. Boodschappengeld krijg ik van de instelling waar ik woon, maar van de overgebleven plm 450 euro moeten mijn verzekeringen, onvoorziene kosten (gaat er eens iets stuk), extraatjes (verjaardagscadeautjes/kleding) betaald worden. Dus sparen zit er niet in voor mij. Vind het echt een belachelijk bedrag dat ik aan het CAK moet afstaan.
purny schreef:karuna schreef:Purny vandaar ook anoniem invullen. Niemand weet wie wat invuld. Ik ben er zelf open
Maar wat heeft het voor jou als waarde wat iemand verdiend? Waarom ben je daar zo benieuwd naar?
Mensen zullen het toch wel een beetje toelichten en je gaat geheid scheve gezichten krijgen.