Bleek dat hij de dag ervoor nog op de website van Orange (daar hebben we ons abo) aan het scrollen was tussen de nieuwe telefoons

En ooh, wat haat ik het, een nieuwe gsm

Noem mij maar een holbewoner, maar ik vind het vreselijk, al dat gedoe om alles over te zetten. De apps van de bank, de app van mijn werk, FB, instagram, de app van de camera's van de katten (oké, hier ben ik eigenlijk wel heel blij om, want op mijn A3 krijg je die app niet eens geïnstalleerd), de app van de laser van de katten, de app van mijn audioboekenabo, mijn mail, drive, en al die andere apps die ik nu vergeet te vermelden.
Echt, ik vind het zo'n gedoe! En omdat ik al 5 jaar dezelfde telefoon heb, weet ik van de helft van die dingen mijn wachtwoord niet eens meer

De 1000 foto's en filmpjes die ik nog moet overzetten, wat altijd dikke prut is want Samsung + Apple =

Breek me de bek niet open over die Apple, was niét mijn idee hahaha.
Qua geheugen zal het wel een opluchting zijn denk ik. Ik moet nu standaard om de 10 dagen vanalles beginnen verwijderen want dat kleine telefoontje zit altijd meteen stampvol, en wordt daar héél traag van. En dan kan ik ook geen foto's meer maken haha.
En mijn vriend, arme ziel hahaha. Hij is een site engineer in een datacenter = nerd

Hij zat "specs" op te zoeken - ik snapte 90% van wat hij zei niet. Ik geloof dat mijn camera beter zal zijn dan de zijne, dat zijn telefoon meer intern geheugen heeft, maar dat ik nog wel een SD-kaartje kan bijsteken. En iets over 5G - as if ik snap wat dat is

Ik heb naar mijn A3 destijds een eeuwigheid moeten zoeken, want ik wil perse een klein scherm. Ik wil mijn telefoon met 1 hand kunnen bedienen (en ik heb zo van die kleine kinderhandjes, ik kijk vol spanning uit naar de dag dat handschoenen voor volwassenen mij ook eens passen

Ugh, dat herinnert me eraan - de app voor onze "slimme lampen". Ik bedoel, wie verzint zoiets?
Sinds die ondingen mag ik de lichtschakelaar niet meer gebruiken, en moet ik mijn gsm nemen om een licht aan/uit te doen. Belachelijk, toch?
OOOOH, en HELP!!!!! Die nieuwe heeft geen normale aansluiting voor mijn oortjes

Ik wil het niet allemaal aan mijn vriend vragen, die lacht zich dood met mijn holbewoner-gedoe.
God, waar is de tijd dat hij nog MP3 Rocket gebruikte en met 2 vingers typte

En als klap op de vuurpijl ben ik zo ontzettend moeilijk als het op covers aankomt..
Voor mijn A3 heb ik er in al die tijd maar 2 gevonden die ik leuk vond. Ik wil niet zo'n flap-ding, enkel een achterkantje. En dan begint de kieskeurigheid

Ik kijk er dus niet naar uit. Oké, wel naar meer geheugen en de camera-app van de katten, maar daarmee is alles wel gezegd denk ik

En oké - ook naar mijn vriend zijn hoofd, wanneer die ongeduldig wordt omdat ik van de firma "opladen tot 100% zonder er al mee bezig te zijn" ben, hij kan dat geduld niet opbrengen en wilt meteen al de functies gaan ontdekken

Herkent iemand dit? Hoe verwerken jullie de blues van het missen van de gouwe ouwe?