Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamybol schreef:Ik heb de rolfstone Luna nu 2 weken. Ik heb smalle gehoorgangen en veel dopjes doen pijn, deze kan ik lang dragen zonder pijn. Het geluid vind ik goed en het fijnste vind ik dat ik ze gewoon op de dopjes zelf kan bedienen. Harder, zachter, volgend nummer. En natuurlijk ook telefoon aannemen.
Ze sluiten goed af, noice canceling kun je aan of uit zetten (en dan ook nog keuze voor ambient mode), maar ook zonder noice canceling hoor ik al bijna niks meer om me heen.
Rolfstone sport heeft extra bas volgens mij. Maar is weer net anders dan de Luna en heeft geen anc. Maar je mag alle oortjes 30 dagen terugsturen, ga ik niet doen, maar maakte het wel risicovrij om te proberen.
amigamia schreef:Heb de apple airpods pro .
Ben een metalhead dus ik ben erg tevreden met de airpods . Goed geluid . Goede bass .en noisecanceling zit er ook op .
Ze zijn wel boven je budget maar het overwegen waard .
boeflover schreef:Ik heb de jbl tune220 maar raad deze niet aan. Het geluid valt bij mij regelmatig even weg, ondanks dat telefoon gewoon in mn zak zit. Hij maakt dan wel zelf terug verbinding maar het is toch vervelend.
Roodvos schreef:Ik heb vorige week deze van JBL gekocht:
https://www.jbl.nl/draadloze-oordopjes/ ... CTWS-.html
Met de app op je telefoon kan je de muziek instellingen aanpassen, zoals meer of minder bas. Noise cancelling maar is ook via de app aan te passen zodat je ook omgevingsgeluid hoort. Mono (gebruik je 1 dopje) en stereo en bediening op de oortjes. Dat wilde ik persé.
En 3 verschillende maten "dopjes".
Ik ben tot dusver heel enthousiast over de prijs /kwaliteit verhouding.
Maar ik heb ze dan ook nog maar net.
Roodvos schreef:Ik heb vorige week deze van JBL gekocht:
https://www.jbl.nl/draadloze-oordopjes/ ... CTWS-.html
Met de app op je telefoon kan je de muziek instellingen aanpassen, zoals meer of minder bas. Noise cancelling maar is ook via de app aan te passen zodat je ook omgevingsgeluid hoort. Mono (gebruik je 1 dopje) en stereo en bediening op de oortjes. Dat wilde ik persé.
En 3 verschillende maten "dopjes".
Ik ben tot dusver heel enthousiast over de prijs /kwaliteit verhouding.
Maar ik heb ze dan ook nog maar net.
Pepperrr schreef:Helaas nu al problemen mee... Muziek klinkt heel vaag, zacht, ver weg en raar...
Kan ook niks meer met de app. Als ik de app open en het icoontje van de oortjes aan tik doet is niks. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, oortjes opnieuw verbonden etc. Doet niks...
Ik baal echt heel erg..