De beste draadloze oortjes gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

De beste draadloze oortjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-22 21:48

Heya,

Ik ben op zoek naar nieuwe draadloze oortjes, maar er zijn er zo ontzettend veel!
Eisen:

- Ik wandel graag uren door het bos met muziek. Dus ze moeten goed blijven zitten.

- Ik ben een rock en metal liefhebber, heb er het liefst dus een goeie bass in.

- Noise Cancelling zou ik erg fijn vinden, is geen pre.

- Graag onder de €100

Zat al te kijken naar de oortjes van Rolfstone. Iemand daar ervaring mee?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:10

Ik heb vorige week deze van JBL gekocht:
https://www.jbl.nl/draadloze-oordopjes/ ... CTWS-.html

Met de app op je telefoon kan je de muziek instellingen aanpassen, zoals meer of minder bas. Noise cancelling maar is ook via de app aan te passen zodat je ook omgevingsgeluid hoort. Mono (gebruik je 1 dopje) en stereo en bediening op de oortjes. Dat wilde ik persé.
En 3 verschillende maten "dopjes".

Ik ben tot dusver heel enthousiast over de prijs /kwaliteit verhouding.
Maar ik heb ze dan ook nog maar net.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:28

Ik heb de rolfstone Luna nu 2 weken. Ik heb smalle gehoorgangen en veel dopjes doen pijn, deze kan ik lang dragen zonder pijn. Het geluid vind ik goed en het fijnste vind ik dat ik ze gewoon op de dopjes zelf kan bedienen. Harder, zachter, volgend nummer. En natuurlijk ook telefoon aannemen.
Ze sluiten goed af, noice canceling kun je aan of uit zetten (en dan ook nog keuze voor ambient mode), maar ook zonder noice canceling hoor ik al bijna niks meer om me heen.

Rolfstone sport heeft extra bas volgens mij. Maar is weer net anders dan de Luna en heeft geen anc. Maar je mag alle oortjes 30 dagen terugsturen, ga ik niet doen, maar maakte het wel risicovrij om te proberen.

Maeve

Re: De beste draadloze oortjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:32

Ik ben zelf erg tevreden met Jabra! Blijven ook met sporten en hardlopen goed zitten.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:46

Ik lees even mee want mijn oortjes zijn wel op zijn einde

Zijn er ook mensen die oortjes hebben zonder rubbertje

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 01:45

Ik heb de Apple AirPods Pro en die bevallen echt heel erg goed. Niet helemaal binnen je budget maar absoluut de moeite waard om iets door te sparen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 01:49

Ik ben heel tevreden over het geluid van de JBL oortjes.
Ik heb de JBL reflect flow pro omdat die ook goed zouden blijven zitten bij moeilijke oren door de kleine "wings" erbij. En dat doen ze zeker! Maar die zijn wel iets boven budget.

Maar ik heb normaal altijd dat oortjes uitvallen maar deze niet. Ook niet tijdens fietsen of sporten.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:26

Oortjes blijven bij mij eigenlijk nooit zitten, vallen altijd meteen uit. Nu heb ik skullcandy Push active oortjes. Geluid is top (kan de tonen zelfs aanpassen naar eigen voorkeur dmv een app op de telefoon) en ze blijven altijd in mijn oren! Zelfs met activiteiten zoals het paardrijden, fietsen, wandelen ed.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-22 08:17

Dreamybol schreef:
Ik heb de rolfstone Luna nu 2 weken. Ik heb smalle gehoorgangen en veel dopjes doen pijn, deze kan ik lang dragen zonder pijn. Het geluid vind ik goed en het fijnste vind ik dat ik ze gewoon op de dopjes zelf kan bedienen. Harder, zachter, volgend nummer. En natuurlijk ook telefoon aannemen.
Ze sluiten goed af, noice canceling kun je aan of uit zetten (en dan ook nog keuze voor ambient mode), maar ook zonder noice canceling hoor ik al bijna niks meer om me heen.

Rolfstone sport heeft extra bas volgens mij. Maar is weer net anders dan de Luna en heeft geen anc. Maar je mag alle oortjes 30 dagen terugsturen, ga ik niet doen, maar maakte het wel risicovrij om te proberen.

Dit klinkt heel goed! Jammer dat ze dan net niet de anc en extra bas tegelijkertijd hebben maar anc hoeft ook niet per se. Toch nog eens nadenken over de sport dopjes. En het kunnen terugsturen klinkt heel fijn mocht het toch niet bevallen!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 09:39

Ik volg even mee, heb ook hele kleine oor gangen dus hopelijk nog wat meer tips :o

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 10:32

Ik heb de jbl tune220 maar raad deze niet aan. Het geluid valt bij mij regelmatig even weg, ondanks dat telefoon gewoon in mn zak zit. Hij maakt dan wel zelf terug verbinding maar het is toch vervelend.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 10:47

Heb de apple airpods pro .
Ben een metalhead dus ik ben erg tevreden met de airpods . Goed geluid . Goede bass .en noisecanceling zit er ook op .
Ze zijn wel boven je budget maar het overwegen waard .

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 10:48

amigamia schreef:
Heb de apple airpods pro .
Ben een metalhead dus ik ben erg tevreden met de airpods . Goed geluid . Goede bass .en noisecanceling zit er ook op .
Ze zijn wel boven je budget maar het overwegen waard .

Niets aan toe te voegen. Ik luister veel metal en het geluid is prima, niet uitzonderlijk maar voor een in ear dopje echt prima.

Hoodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 12:12

Ik heb de fijne oordopjes zelf ook nog niet gevonden, wel weet ik Sony WF-1000XM3 snel uit je oor vallen, welke maat dopjes je dan ook gebruikt :+

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-22 13:10

boeflover schreef:
Ik heb de jbl tune220 maar raad deze niet aan. Het geluid valt bij mij regelmatig even weg, ondanks dat telefoon gewoon in mn zak zit. Hij maakt dan wel zelf terug verbinding maar het is toch vervelend.

Klopt dit had ik ook met mijn JBL oortjes. Weet niet meer precies welke ik had, maar weet wel dat ik echt wel meer verwacht had van JBL. Ik hoef geen JBL meer iig.

Apple airpods ga ik niet aan beginnen. Ik ben echt een samsung mens en mijn autistische brein kan het niet aan als er dan apple devices mee worden gekoppeld _O- :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:27

Ik heb verschillende merken uitgeprobeerd en ben via OnePlus en flink dure Sony oortjes toch weer bij JBL uitgekomen. Wel iets prijzigere, maar echt top dingen. Noise cancelling werkt top, ze zitten goed, mooi design, bass in te stellen en nooit gezeik met de geluidskwaliteit. Ik heb de JBL Live Pro+ tws.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 15:12

Roodvos schreef:

Met de app op je telefoon kan je de muziek instellingen aanpassen, zoals meer of minder bas. Noise cancelling maar is ook via de app aan te passen zodat je ook omgevingsgeluid hoort. Mono (gebruik je 1 dopje) en stereo en bediening op de oortjes. Dat wilde ik persé.

Ik heb deze ook sinds een maand of 2 en echt heel erg over te spreken :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-22 20:55

Roodvos schreef:

Ik heb toch deze besteld uiteindelijk. Kon hier 20% extra korting op krijgen, en voldoet aan alle eisen. Nu hopen dat ze goed blijven zitten!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 21:19

Pepperrr schreef:
Ik hoef geen JBL meer iig.

Toen ik dit las dacht ik: >;) had dat ik de OP gezet, dat had typwerk gescheeld.

Maar dat maak je helemaal goed met je laatste bericht :D.
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-22 10:18

Heb ze inmiddels binnen en vind ze tot nu toe erg fijn. Zitten ook stevig in mijn oren, maar niet drukkend of pijnlijk. Denk dat ik ondanks dat ik van JBL af wilde stappen, toch een goede aankoop gedaan heb.

Bedankt voor jullie aanbevelingen!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 13:46

Helaas nu al problemen mee... Muziek klinkt heel vaag, zacht, ver weg en raar...
Kan ook niks meer met de app. Als ik de app open en het icoontje van de oortjes aan tik doet is niks. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, oortjes opnieuw verbonden etc. Doet niks...
Ik baal echt heel erg..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:51

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:51

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:36

Pepperrr schreef:
Helaas nu al problemen mee... Muziek klinkt heel vaag, zacht, ver weg en raar...
Kan ook niks meer met de app. Als ik de app open en het icoontje van de oortjes aan tik doet is niks. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, oortjes opnieuw verbonden etc. Doet niks...
Ik baal echt heel erg..

Je moet wel de locatie van je telefoon aan hebben. Anders doet de app het niet. Ook na verbinden enz.
Vind ik ook een beetje suf, Bluetooth zou genoeg moeten zijn
Geluid weet ik niet, ik heb sowieso altijd weinig geluid anders vind ik het niet fijn.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:46