Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Persoonlijk zou ik dat ook heel brutaal tegen hem zeggen, dat jij zeker weet dat je die schade niet hebt veroorzaakt en dat jij er ook niet voor op gaat draaien. En als hij overtuigt is dat het wel zo is hij er dan maar werk van moet maken. 
Flower033 schreef:Neem zelf de doorslag en geef het orgineel aan de tegenpartij. Dan kan er niets zo makkelijk iets aangepast worden. Op de kopie kun je met een doordruk makkelijker aanpassen. In jouw geval zou ik de tegenpartij niet vertrouwen.
Die namen gelukkig op, maar hadden ook zoiets van WTF is hier aan de hand. Ik kom uit een durpske waar nooit wat te beleven valt
Winged schreef:Mocht hij bezig blijven: het gewoon via de verzekering laten lopen en zeker niet handje contantje.
Exitium schreef:Flower033 schreef:Neem zelf de doorslag en geef het orgineel aan de tegenpartij. Dan kan er niets zo makkelijk iets aangepast worden. Op de kopie kun je met een doordruk makkelijker aanpassen. In jouw geval zou ik de tegenpartij niet vertrouwen.
Maakt niet echt uit welke je zelf houdt. In beide gevallen komt snel genoeg boven water dat er een verschil zit tussen de formulieren als hij 'm aan zou passen, en dan gaan ze als het goed is uit van het formulier waar het minste op staat.
Los daarvan maakt het de zaak voor de verzekering ook wel vrij makkelijk als één partij naderhand het formulier nog aan gaat passen om z'n gelijk te krijgen, dus dat zou een hele domme actie zijn.