Parijs/Australie ????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 07:45

ik zou de week voor de herfts vakantie met school 3 dagen naar parijs gaan, gaat dus niet door... door dit hele gedoe met de VS Frusty baal ontzettend

het is nml ook nog twijfelachtig of we wel naar Australie kunnen/mogen/gaan 13 dec Boos! ik baal hier zo enorm van Verdrietig

"Some memories are best forgotten"


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 09:05

Hee sh*t joh! Maar eh... wordt er nu minder gevlogen dan? Ik heb eigenlijk de berichtgeving over de luchtvaart niet zo gevolgd...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:52

ik ga in de herfstvakantie naar spanje met het vliegtuig wat ik nu dood eng vind, een vriendin van mij zou naar turkije gaan alleen dat gaat ook niet door das ook lekker balen!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 00:37

Waarom gaan ze in hemelsnaam niet Parijs Verward Uit angst voor aanslagen? Als je zo gaat redeneren kun je net zo goed in je bed blijven liggen en dan loop je daar wel wat op. Beetje vaag van jullie school zeg, kan me voorstellen dat je baalt!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 07:18

dit is de brief die ik kreeg:

Tot mijn spijt moet ik u via deze broef meedelen dat wij na grondige afwegingen hebben besloten de voorgenomen reis naar Parijs in het kader van de activiteitendagen te annuleren. De toegenome drieging in de wereld heeft van Parijs volgens onze informatie een onaangename stad gemaakt. De verhoogde spanning is in de Franse hoofdstad overal voelbaar en merkbaar en er wordt gevreesd voor aanslagen, Wij vinden het met name om de laatste reden niet verantwoordelijk om met een groep leerlingen enige dagen in Parijs door te brengen.


tja....... aan de ene kant denk ik ja.. logisch, maar is het dan wel verantwoordelijk om op school te zitten en in plaats van parijs heb ik nu gekozen voor steden trip, is dat wel verantwoordelijk??
maar aan de andere kant is het toch wel te begrijpen..
maar ik vind het wel verrot Huilen

"Some memories are best forgotten"

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 07:50

Hee, laat ze maar een trip maken naar Helsinki. Ontzettend veilig, je kan midden in de nacht zomaar over straat lopen zonder je ook maar een seconde onveilig te voelen. Tweede voordeel: veel goedkoper dan Parijs!

Ik was gisteren in Brussel. Kwam voorbij het hoofdkantoor van de Navo. Erg schrikwekkend, machinegeweren, afzettingen met prikkeldraad. Het leek wel oorlog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 01:21

Helsinki is cooool Party!! sorry ff off topic Lachen

Ergens kan ik me iets bij het standpunt van je school indenken, aan de andere kant vind ik het een behoorlijke struisvogel-instelling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:45

In Parijs heb je een vrij grote arabische wijk, daar is het normaliter al niet zo veilig en ik kan me voorstellen dat het er nu helemaal niet leuk is, misschien dat dat er mee te maken heeft. Ik denk dat je school zich daar wel over heeft ingelicht.
Helsinki lijkt mij een goed alternatief.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:56

Hoe wil je in Helsinki komen voor weinig? Lachen

Maar IMO is het nogal een overdreven reactie van school.. Pff, net wat Zep zegt, je kan als je zo gaat reageren net zo goed in bed blijven liggen of jezelf in de kelder opsluiten ofzo. Tsk Frusty Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:49

Ik ga morgen een week naar Malta, beetje duiken, lekker eten en uitrusten. Eerlijk gezegd denk ik dat vliegen nooit veiliger is geweest dan nu, en anders kun je idd beter in je bed blijven liggen, alhoewel er dan ook nog van alles kan gebeuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie