Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nature93 schreef:Zijn hier ervaringen met wandelrokjes?
leeslampje schreef:Sinds ik een (wandel)legging heb geprobeerd ben ik om. Alle wandelbroeken zijn de deur uit. Ik gebruik nu alleen nog maar leggings (kort en lang). Nemen ook lekker weinig ruimte in beslag. Misschien kun je dat eens proberen?
Qerty schreef:Nature93 schreef:Zijn hier ervaringen met wandelrokjes?
Yup, ik heb deze van decathlon. Vind ik heel lekker zitten!
https://www.decathlon.nl/p/shortrokje-v ... qkQAvD_BwE
Nature93 schreef:Mooi zou echt het laatste zijn waar ik me op zo'n trip druk over zou maken. Het moet in de eerste plaats licht, comfortabel en praktisch zijn. Staat het een beetje oké, is het mooi meegenomen, maar er is echt geen hond die op zo'n wandelroute denkt: goh, die had wel wat modieuzers aan mogen trekken.Is dat voor iets stevigere dames wel mooi?
Mkango schreef:Nature93 schreef:Mooi zou echt het laatste zijn waar ik me op zo'n trip druk over zou maken. Het moet in de eerste plaats licht, comfortabel en praktisch zijn. Staat het een beetje oké, is het mooi meegenomen, maar er is echt geen hond die op zo'n wandelroute denkt: goh, die had wel wat modieuzers aan mogen trekken.Is dat voor iets stevigere dames wel mooi?
Nature93 schreef:leeslampje schreef:Sinds ik een (wandel)legging heb geprobeerd ben ik om. Alle wandelbroeken zijn de deur uit. Ik gebruik nu alleen nog maar leggings (kort en lang). Nemen ook lekker weinig ruimte in beslag. Misschien kun je dat eens proberen?
Ik hoor steeds meer mensen over wandel leggings is dat echt fijn? Het lijkt mij zo losjes..
Gebruikers op dit forum: Art_Ificious, Athena1982, chocky84, denisesilver, Facebook, IASCrawler, Pellelilly, PLK, renserjan en 29 bezoekers