Apothekers assistent BBL verkort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovee

Apothekers assistent BBL verkort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-22 09:07

Ik heb de keus gemaakt BBL apothekers assistent te gaan doen. Ik heb 2 kindjes van 1,5 en 3,5. Ik ga 20 uur werken en dan 1 dag naar school met de opleiding. Iemand ervaring met de opleiding?

Ik ben nu 10 jaar verpleegkundige in het ziekenhuis, nu valt het me toch zwaar ontslag te nemen.
Ook niet zo gek als je eral zolang werkt met een leuk team.
Al gaan er nu veel leuke collega's weg.

Zin in een nieuwe uitdaging, maar ook moeilijk in loslaten.
Al ga ik de weekenden,de organisatie en feestdagen niet missen :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:30

Spannende stap, maar volgens mij een heel leuk vak. En fysiek absoluut minder zwaar dan in de directe patiëntenzorg.

Wat voor apotheek ga je werken voor je opleiding?
En als de opleiding klaar is zullen de diensten er wel weer bij gaan horen toch? Hoewel dat vast minder vaak en minder heftig is dan als verpleegkundige in het ziekenhuis.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:56

De meeste apotheken zijn tussen 8/9 en 17 open dus inderdaad als je niet bij de apotheek van het ziekenhuis gaat werken heb je als het ware kantoortijden.

Ik snap dat ontslag nemen wel lastig is maar al zou de opleiding/het werk als apothekersassistent niet bevallen dan kun je overal nog weer als verpleegkundige terecht.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:12

Wat leuk dat je een nieuwe stap gaat maken! Ik heb onlangs ook ontslag genomen in het ziekenhuis waar ik werkte, maar toen zei een collega “kun je niet vragen of je 0-uren contract mag” dus dat heb ik gedaan en ik ben er super blij mee en het ziekenhuis ook.
Ik heb geen verplichting om te werken, maar als ik een dienst wil en kan invallen dan zijn ze heel blij met me.
Misschien ook wat voor jou?