Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Met het toestemming geven om weg te zetten heb je het risico op beschadiging of verlies overgenomen, dus dat was niet handig. Het is aan de opdrachtgever (afzender) om onderzoek te laten starten maar die zien geen noodzaak meer vermoedelijk...
bigone schreef:Urielle schreef:Met het toestemming geven om weg te zetten heb je het risico op beschadiging of verlies overgenomen, dus dat was niet handig. Het is aan de opdrachtgever (afzender) om onderzoek te laten starten maar die zien geen noodzaak meer vermoedelijk...
Op zich klopt het, echter heeft ts op camera dat er niemand is geweest. Wanneer ze daar werk van maakt wil ik nog wel eens zien wie wint.
En daarnaast, bij dhl en anderen wordt nu iedereen die kan lezen en autorijden aangenomen. Niet elke bezorger is eerlijk.
bigone schreef:En urielle , dan zegt het bedrijf wij versturen opnieuw en komt de eventuele bezorger die misschien het pakket verduisterd heeft er dus gewoon mee weg.
bigone schreef:En urielle , dan zegt het bedrijf wij versturen opnieuw en komt de eventuele bezorger die misschien het pakket verduisterd heeft er dus gewoon mee weg.
Urielle schreef:Yummy schreef:. Ben even goed boos geworden omdat de fout gewoon bij hun lag, en toen kon het allemaal ineens heel snel opgelost worden
Daar hoef je niet trots op te zijn, dat was een personeelslid die het oprecht banketstaaf voor je vond.
Urielle schreef:Ik werk niet bij DHL en ken hun voorwaarden niet, maar ik ga er vanuit dat het redelijk eensluidend is met andere transporteurs.
- een zelfstandige chauffeur krijgt alleen betaald voor geslaagde leveringen en afhalingen, dus schiet niks op met niet leveren. Niet leveren is geen geld, dus van de charters weet ik dat ze enorm veel moeite doen om wel te leveren. Met handtekening want schadeclaims worden doorbelast...
- Personeel wordt gemonitord zoals ik eerder schreef, op meerdere vlakken.
Overigens is een standaard levering tot de eerste drempel. In een flat moet de ontvanger dus naar de inkomhal komen. Leveringen op verdieping zijn mogelijk, maar kosten de afzender meer en dat wordt dus ook minder ingeboekt. We hebben wel fijn personeel dat niet te beroerd is bij ziekte of ouderdom als de tijd er is, maar in principe hoeft het niet.