Eindelijk! 11 Oscars voor LOTR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 01:13

Idra schreef:
Ik heb me echt vreselijk geergerd aan hun sentimentele "I love you" and "I miss you" dialogen op het eind....


Heb je het boek gelezen? Veel van de dialogen komen namelijk uit het boek (ben te lui en eigenlijk ook te moe om het boek erbij te pakken) en vooral het einde komt daar toch heel dicht bij....

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:47

Cassidy"]
[quote="Antoinette schreef:
LOTR heeft het zeker goed gedaan! Of het verdient is weet ik nog niet, heb deel 3 nog niet gezien Bloos


Ga je schamen! Een tip voor aankomend weekend? Haha!
[/quote]

Nou, ik vind het films voor DVD en niet voor de bios...(ik moet best vaak naar de wc Bloos! Haha! ) dus ik wacht op de videotheek...maar daar is ie nog lang niet uit toch? Verward

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:51

Vond 11 ook wel een beetje veel Scheve mond Had liever gehad dat Cold Mountain er wat meer had gekregen. Die van Renee vond ik wel verdiend, al had ik de oscar voor beste muziek eerder aan Cold Mountain gegeven. Maar ben bevooroordeeld, ben Jack White fan Lovers

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 11:49

Antoinette schreef:
[
Nou, ik vind het films voor DVD en niet voor de bios...(ik moet best vaak naar de wc Bloos! Haha! ) dus ik wacht op de videotheek...maar daar is ie nog lang niet uit toch? Verward
[/quote]


Niet voor de bios? De bios geeft net nog een extra aan die film, maakt het net af... Het grote doek, het geluid in de bios... Nee dat heb je als je thuis kijkt niet hoor... De film is op zich goed, maar de bios geeft er net wat extra's aan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 12:41

Helemaal mee eens...de films zijn voor de bios, de DVD's zijn "the icing on the cake".

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:32

Ik vond het tijdens de uitreiking overigens erg leuk om te zien dat model Liv echt met een kop boven de vier prominente 'hobbits' uitstak. Zelfs op het podium gaat het verhaal dus gewoon door! Lachen

En, nogmaals: er is geen andere film en geen ander filmproject dat zelfs maar bij LOTR in de buurt komt qua alles. Volkomen verdiend dus. Zeuren over het verhaal en de thema`s vind ik zwak; dat gebeurt toch altijd? Een goede komedie zal veel minder snel een oscar winnen dan een minder goede dramafilm. Sean Penn kreeg niet voor niets een AA. Drama scoort, diepe verhaallijnen scoren, etc.

Nicole Kidman kreeg ineens tig complimentjes als top-actrice toen ze in 'The Hours' Virginia Woolff speelde. Niet dat ze slecht was, maar een beetje diepzinnig kijken, een grote fopneus zodat je eens langs het mooie gezichtje kijkt en een paar zoenen met vrouwelijke tegenspelers brengen haar ineens de waardering die ze in veel andere, minder diepe films ook al verdiende. Zo werkt dat gewoon.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:43

Natalie"]
[quote="Antoinette schreef:
[
Nou, ik vind het films voor DVD en niet voor de bios...(ik moet best vaak naar de wc Bloos! Haha! ) dus ik wacht op de videotheek...maar daar is ie nog lang niet uit toch? Verward
[/quote]

Niet voor de bios? De bios geeft net nog een extra aan die film, maakt het net af... Het grote doek, het geluid in de bios... Nee dat heb je als je thuis kijkt niet hoor... De film is op zich goed, maar de bios geeft er net wat extra's aan.


Ow, ja dat bedoelde ik ook niet! Niet op die manier Haha!
Qua kwaliteit is een bioscoop natuurlijk veel beter, maar ik vind de films erg lang (zoals ik al zei heb ik daar problemen mee met mijn blaas Knipoog ) en ik vind ze soms even wat eentonig. Thuis kan ik dan even wat te drinken pakken.
Plus in een bios krijg ik last van mijn benen door het lange (en vaak erg krap) zitten.

Ik ben een zeurpiet, I know Bloos
Maar ik heb deel 1 en 2 op DVD gekeken en dat beviel eigenlijk wel heel goed.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:51

Fellor schreef:
Sommige mensen weten gewoon niet wat een mooie film en een goed verhaal is denk ik hier....


Smaken verschillen nu eenmaal, en ik ben iemand die liever naar de minder commerciƫle filmparels kijkt, dan naar de mainstream Hollywoodfilm Knipoog