Welke agenda zoek ik?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anne_V
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-06-21

Welke agenda zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 21:43

Mijn huidige agenda wordt heel weinig gebruikt (veel te groot om telkens mee te sjouwen :') )

Welke agenda raden jullie aan waarmee ik doelen kan bijhouden, waar mogelijk ook wat inspirerende quotes instaan en die een handig formaat heeft?

Polly
Moderator Algemeen

Berichten: 23780
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:45

Ik heb de structuurjunkie, echt een top agenda

Bij de eerste moesten mijn collega's best lachen (ik ben niet zo van structuur) maar inmiddels heeft het halve team er een

_Anne_V
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 22:03

Polly schreef:
Ik heb de structuurjunkie, echt een top agenda

Bij de eerste moesten mijn collega's best lachen (ik ben niet zo van structuur) maar inmiddels heeft het halve team er een


Is er die er ook voor een normaal kalenderjaar? Wat ik zo snel kon vinden, zag ik die alleen voor een academisch jaar.

linoleum

Berichten: 6510
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:05

Jaaa Structuurjunkie!
Die heb je ook zonder data en later dit jaar volgt ook wel weer die met het kalenderjaar.

Via haar eigen website kan je alle versies wel vinden. Op Bol staat een deel.

Polly
Moderator Algemeen

Berichten: 23780
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:06

_Anne_V schreef:
Polly schreef:
Ik heb de structuurjunkie, echt een top agenda

Bij de eerste moesten mijn collega's best lachen (ik ben niet zo van structuur) maar inmiddels heeft het halve team er een


Is er die er ook voor een normaal kalenderjaar? Wat ik zo snel kon vinden, zag ik die alleen voor een academisch jaar.



Ja hoor ik krijg hem elk jaar van sinterklaas 8-)
Gewoon kalenderjaar en gedateerd want als ik dat zelf moet invullen komt het echt niet goed

Edit: https://structuurjunkie.nl/planners

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Welke agenda zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:21


linoleum

Berichten: 6510
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Welke agenda zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:24

Voor mij vooral de volledige dagen voor het weekend (heb inmiddels altijd de grote versie) en de takenlijst onderop. Ik plan vooruit onderin mijn taken voor die week. En de week zelf plan ik wat ik wanneer ga doen.

Daarnaast simpelweg de cleane look, het oog wil ook wat

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Welke agenda zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:28

Ohja volledige ruimte voor de weekend dagen lijken mij inderdaad ook wel handig. Takenlijst heb ik altijd in mijn telefoon omdat ik die altijd bij mij heb en het gelijk kan noteren als iets mij te binnen schiet.

Florenc
Berichten: 1443
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 09:48

Bedenk je vooral waarvoor je 'm gaat gebruiken. Iemand met een eigen bedrijf en héél veel klantenafspraken, zal iets heel anders nodig hebben dan iemand zoals ik (mijn afspraken op 1 dag zijn bijvoorbeeld: 6-14 werken, 16u sporten, 18u borrelen).

Ik heb eentje van https://www.evelontwerpt.be/pages/agendas. Links is telkens een volledige vrije pagina (plaats voor lijstjes, taken, quotes, braindumps) en rechts is de weekkalender. Een beetje bulletjournal meets agenda. Héél tevreden van, de eerste die ik ook écht gebruik.

_Anne_V
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 23:41

Florenc schreef:
Bedenk je vooral waarvoor je 'm gaat gebruiken. Iemand met een eigen bedrijf en héél veel klantenafspraken, zal iets heel anders nodig hebben dan iemand zoals ik (mijn afspraken op 1 dag zijn bijvoorbeeld: 6-14 werken, 16u sporten, 18u borrelen).

Ik heb eentje van https://www.evelontwerpt.be/pages/agendas. Links is telkens een volledige vrije pagina (plaats voor lijstjes, taken, quotes, braindumps) en rechts is de weekkalender. Een beetje bulletjournal meets agenda. Héél tevreden van, de eerste die ik ook écht gebruik.


Ik heb geen eigen bedrijf, dus globaal wat tijden neer kunnen zetten, is voor mij prima :)