Gigolo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petpa

Gigolo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 17:53

Een vriendin van mij vertelde vanmiddag dat ze overweegt een keer een gigolo in te huren.

Tot vandaag heb ik nog nooit iemand gesproken die van de diensten van een gigolo gebruik maakt en ik ben ontzettend nieuwsgierig!

Waarom zou je een gigolo voor zijn diensten betalen als er zoveel andere mogelijkheden zijn..

Vandaar mijn vraag, zijn er dames op bokt die ervaring met een gigolo hebben?

Shenavallie

Re: Gigolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 17:57

Is dat dezelfde die gisteravond bij de 1% quiz vertelde wat ze zou doen als ze de quiz zou winnen?
Zelf geen ervaring mee en het zou mijn keuze linksom en rechtsom niet zijn.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:01

Geen ervaring.
Misschien omdat iemand het lastig vind om te daten/man te scoren?
Of gewoon klaar is met mannen en gedoe en het betaald wil doen zodat ze zeker weet er zit geen staartje aan?

Kan genoeg redenen bedenken :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:01

Mijn man en ik hadden het er gister over.

Bij de 1% quiz wilde een vrouw met haar prijzengeld een gigolo inhuren. Zij had het over prijzen van 900/1000 euro en ik vroeg me af wat je daar dan voor krijgt.

Raven kwam even terug bij nachtdieren een gigolo tegen en die heeft nu al wat meer interviews gegeven wat hij zoal doet en tegenkomt. *opgezocht* heet James.

En pas geleden een docu over gehandicapten die iemand inhuren, maar die hadden het volgens mij toch over lagere bedragen dan de eerste genoemde. Hij kwam eerst bij die vrouw kennismaken om te zien wat haar beperkingen zijn en of ze hulp nodig hebben of het samen redden, wat zij verwacht etc.

Ik zou het zelf niet snel doen of eraan denken. Maar kom uit het tijdperk dat ik mijn man, toen vriend met uitgaan leerde kennen. Nu is het veel online en kan je volgens mij ook vrij duidelijk en "gratis" voor de sex afspreken.

Daar tegenover snap ik het inhuren wel; je hebt misschien keus qua type en wanneer je wat wil en wat je ook wilt, zonder rekening te hoeven houden met de ander of een evt nasleep.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:04

Waarom zou je van een taxi gebruik maken als er ook zoveel andere opties zijn?

Tsja, iedereen heeft zo diens voorkeuren. Ik zelf ken niemand die een gigolo heeft ingehuurd. Ik denk niet dat ik zelf zo snel gebruik zou maken van de diensten van een gigolo of prostitué. Maar sekswerk is ook werk. En dat zou niet bestaan als er geen vraag naar zou zijn.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:06

Een vriend van mij is aan het kijken om gigolo te worden, de markt zal kleiner zijn dan voor dames van plezier maar het zou je ook verbazen hoe druk die het kunnen hebben.

Zijn verschillende redenen om een gigolo te huren ipv iemand via tinder te zoeken, alleen al omdat je geen belletjes voor een tweede date zal ontvangen. Wel handig als je in een relatie zit oid ;)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:16

Ik heb er ooit een docu over gezien;
Deze mensen zijn er echt op uit om je te plezieren en ook jezelf te laten ontdekken.
Heel wat anders dan de meeste andere opties.
Meer richting een partner die echt zijn best doet om jou de avond van je leven te laten hebben.
Het gaat ook lang niet alleen om seks maakte ik eruit op, soms ook gewoon een intiem etentje en goed gesprek.

Voor mijzelf lijkt het me niks, maar ik vind het mooi dat mensen er hun beroep van maken en anderen hier dankbaar gebruik van kunnen maken.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:22

Lijkt me een mooie kans om nieuwe ideeën op te doen zonder ongewenste nasleep.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:28

Maar volgens mij maakt dat het ook wat exclusiever en ook duurder dan naar een prostituee gaan.

En normaal zeggen mensen altijd met uitgaan en contacten; de vrouw bepaald tot hoever ze gaan. En dan hebben we het even niet over de ongewenste en gedwongen situaties natuurlijk. Maar wel dat een vrouw makkelijker kan bepalen of er sex volgt.

Maar goed, dat kan natuurlijk enorm tegenvallen. En misschien willen mensen het wel anoniem. Met uitgaan is het snel in een bekende omgeving. Of vrouwen willen wensen uitspreken en vervullen die ze niet durven uit te spreken anders?

Wij hadden wel sexwerkers als klant, maar de mannelijke waren in principe ook werkzaam voor mannelijke klanten.

Het is wel erg als een vrouw het wil dat het gelijk zo lastig en duur moet zijn. In de zaal riep een andere man al gelijk; ik doe het voor de helft :) Er is denk ik daarop flink geknipt in de uitzending.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:35

Ik snap best dat vrouwen een sekswerker zouden inhuren. Dan betaal je iemand voor diensten dus kan je er ook verwachtingen/eisen aan koppelen of zoals hierboven gezegd wordt: eens iets proberen wat een 'partner' misschien zou afschrikken.

Als single vrouw is het niet zo simpel als 'ik wil seks dus ga daten'. Ja als je date heb je een grote kans om te eindigen tussen de lakens. Maar of dat voor jouw plezier is en of het kwalitatief ook wat voorstelt is altijd een gok. Dan beter betalen en als het erg tegenvalt je geld kunnen terugvragen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:36

Zelf geen ervaring met een gigolo, maar ik kan me goed voorstellen dat dames die gezelschap en seks willen hier voor gaan. Geen gezeur, vaak goed uitziende mannen die ook nog een gesprek kunnen voeren (van wat ik begrepen heb is dat ook vaak een deel van hun avond) en geen uitgesproken oordeel hebben over de wensen/gedachtes van de dames.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 19:04

Op videoland is een documentaire hierover, volgens mij heet het ook Gigolo. Geeft veel uitleg en inzicht . Ik vond het wel interessant en denk dat het jou ook van een duidelijker beeld zal voorzien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:10

Als een man een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Heeft hij mazzel als een vrouw hier op reageert.

Als een vrouw een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Is er ALTIJD een man die dat wil, ongeacht hoe ze eruit ziet.

Dat is de kracht van ons vrouwen. Ga je toch geen geld aan uitgeven ;-)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:15

Nielojram schreef:
Als een man een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Heeft hij mazzel als een vrouw hier op reageert.

Als een vrouw een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Is er ALTIJD een man die dat wil, ongeacht hoe ze eruit ziet.

Dat jij dat niet zou doen betekent niet dat anderen geen reden kunnen hebben daar wel voor te kiezen natuurlijk.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:16

Nielojram schreef:

Alleen je wil toch ook een beetje kwaliteit, in plaats van alleen kwantiteit? Er zijn echt een hele hoop mannen die geen idee hebben wat ze doen :+
Er was laatst nog iemand op tiktok (geloof ik? Heb alleen artikels erover gezien) die vroeg hoe seks voor vrouwen voelde.
Afbeelding
Niet echt denderend dus :+

Dus in dat opzicht zou ik wel kunnen begrijpen dat je iemand inhuurt die er wel wat van bakt, met garantie ook :P

Ik weet niet, het eerste wat ik dacht toen ik het las was ook ‘ik ken helemaal niemand die ooit een gigolo heeft ingehuurd’. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik echt geen idee of ik zo iemand ken. Ik denk dat veel vrouwen dit toch een beetje gênant vinden en het niet zomaar gaan vertellen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:26

Nielojram schreef:

Ik heb het jaren geleden eens overwogen.
Geen idee hoe ik er op kwam, had ergens een artikel gelezen/ of op tv gezien over een gigolo.
Uiteindelijk niet gedaan.

Maar waarom niet veilig met iemand (iig die ik overwoog) je veiligheid biedt, getest is op SOA's en Aids.
Waarom een één of andere kerel uit de kroeg?

Het is zo normaal dat mannen naar de prutsmutsen gaan, waarom vrouwen ook niet dan?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:34

smurffie schreef:
Ik heb er ooit een docu over gezien;
Deze mensen zijn er echt op uit om je te plezieren en ook jezelf te laten ontdekken.
Heel wat anders dan de meeste andere opties.
Meer richting een partner die echt zijn best doet om jou de avond van je leven te laten hebben.
Het gaat ook lang niet alleen om seks maakte ik eruit op, soms ook gewoon een intiem etentje en goed gesprek.

Voor mijzelf lijkt het me niks, maar ik vind het mooi dat mensen er hun beroep van maken en anderen hier dankbaar gebruik van kunnen maken.

Lijkt mij wel iets om echt iemand te hebben die het echt voor jou doet die avond en die hopelijk ook weet wat hij doet en kan en daar openlijk over kan en wil praten. Want laten we wel zijn: in de vrije wereld is het blind gokken wat dat betreft :D
Ik zou vooral reviews willen lezen hahahaha.

Maar weet ook niet of ik het ooit zou overwegen. Heb niet het gevoel dat, als ik het zou willen, er geen optie is. Maar niettemin, ja geen gedoe en makkelijk bereikbaar. En misschien ook wel een kwestie van status/macht om zoiets als vrouw te doen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:35

Mariett schreef:
Nielojram schreef:

Alleen je wil toch ook een beetje kwaliteit, in plaats van alleen kwantiteit? Er zijn echt een hele hoop mannen die geen idee hebben wat ze doen :+
Er was laatst nog iemand op tiktok (geloof ik? Heb alleen artikels erover gezien) die vroeg hoe seks voor vrouwen voelde.
[ [url=m/l18qMa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet echt denderend dus :+

Dus in dat opzicht zou ik wel kunnen begrijpen dat je iemand inhuurt die er wel wat van bakt, met garantie ook :P

Ik weet niet, het eerste wat ik dacht toen ik het las was ook ‘ik ken helemaal niemand die ooit een gigolo heeft ingehuurd’. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik echt geen idee of ik zo iemand ken. Ik denk dat veel vrouwen dit toch een beetje gênant vinden en het niet zomaar gaan vertellen.

Hoeveel mannen ken je die naar een prostituee gaan? 90% loopt daar niet mee te koop. Veel doen het ook stiekem.

De andere kant van dat plaatje ken ik.
Ik doe zelf sexwerk en hoeveel mannen mij vertellen dat ze nog nooit zo aangeraakt zijn vind ik soms best even slikken. Die mensen hebben dus nog nooit iemand voor zich gehad die daadwerkelijk wist wat ze deed of moeite deed uit te zoeken wat hij fijn vind. Ik doe niet eens aan echte sex, ik raak werkelijk alleen aan en voor mijn gevoel doe ik niets bijzonders.

Mijn collegas zijn wel allemaal prostituee momenteel, het is een interessante wereld waar je maar weinig over hoort als je er niet in zit.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:48

Nielojram schreef:

Ja dat kan he, dat ze dat wel willen. Maar dat betekent niet dat ik dat ook met hun uit alle mannen wil. :+

Rare opmerking. Laat iemand toch gewoon lekker z'n ding doen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:57

Zelf nooit gedaan maar kan me wel voorstellen dat vrouwen dat doen.
En waarom ook niet want de meeste mannen zitten er toch altijd langs of denken alleen aan hunzelf. :+

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:03

Nou, ik geef liever geld uit aan min of meer gegarandeerde kwaliteit dan dat ik een risico neem met een of andere oelewapper die denkt dat ie wat kan en dan vervolgens tegenvalt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:37

Maflinger_S schreef:
Nou, ik geef liever geld uit aan min of meer gegarandeerde kwaliteit dan dat ik een risico neem met een of andere oelewapper die denkt dat ie wat kan en dan vervolgens tegenvalt.

Nou precies.

Ik ken niemand die een gigolo heeft ingehuurd en heb er zelf ook geen ervaring mee. Maar ik kan er wel de voordelen van inzien. Een aantrekkelijke, verzorgde man die weet wat hij doet en er alleen is om jou te pleasen. Niet eentje die na 3 minuten aan zijn trekken is gekomen of voor wasmachine speelt of misschien wel onverzorgd is of tegenvalt als hij zijn broek naar beneden trekt. Bij een gigolo krijg je kwaliteit, mooie mannen, goede seks, geen verplichtingen. Gewoon een geweldige avond. Ja, ik snap het wel.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:41

Het grootste gevaar dat ik erin zie is dat het misschien naar meer smaakt en dan gaat het zo in de papieren lopen ...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:07

Nielojram schreef:

Ik wil ook nog kwaliteit ;)
Maflinger_S schreef:

Voilà.

Overigens heb ik nog nooit een gigolo ingehuurd, maar ik sta er niet negatief tegenover.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:13

Maflinger_S schreef:
Het grootste gevaar dat ik erin zie is dat het misschien naar meer smaakt en dan gaat het zo in de papieren lopen ...

:') funny cuz it's true