Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Als een man een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Heeft hij mazzel als een vrouw hier op reageert.
Als een vrouw een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Is er ALTIJD een man die dat wil, ongeacht hoe ze eruit ziet.
Dat is de kracht van ons vrouwen. Ga je toch geen geld aan uitgeven
Nielojram schreef:Als een man een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Heeft hij mazzel als een vrouw hier op reageert.
Als een vrouw een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Is er ALTIJD een man die dat wil, ongeacht hoe ze eruit ziet.
smurffie schreef:Ik heb er ooit een docu over gezien;
Deze mensen zijn er echt op uit om je te plezieren en ook jezelf te laten ontdekken.
Heel wat anders dan de meeste andere opties.
Meer richting een partner die echt zijn best doet om jou de avond van je leven te laten hebben.
Het gaat ook lang niet alleen om seks maakte ik eruit op, soms ook gewoon een intiem etentje en goed gesprek.
Voor mijzelf lijkt het me niks, maar ik vind het mooi dat mensen er hun beroep van maken en anderen hier dankbaar gebruik van kunnen maken.
Mariett schreef:Nielojram schreef:Als een man een kroeg in loopt en roept "Wie wil er neuken"? Heeft hij mazzel als een vrouw hier op reageert.
Alleen je wil toch ook een beetje kwaliteit, in plaats van alleen kwantiteit? Er zijn echt een hele hoop mannen die geen idee hebben wat ze doen![]()
Er was laatst nog iemand op tiktok (geloof ik? Heb alleen artikels erover gezien) die vroeg hoe seks voor vrouwen voelde.
[ [url=m/l18qMa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet echt denderend dus
Dus in dat opzicht zou ik wel kunnen begrijpen dat je iemand inhuurt die er wel wat van bakt, met garantie ook
Ik weet niet, het eerste wat ik dacht toen ik het las was ook ‘ik ken helemaal niemand die ooit een gigolo heeft ingehuurd’. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik echt geen idee of ik zo iemand ken. Ik denk dat veel vrouwen dit toch een beetje gênant vinden en het niet zomaar gaan vertellen.
Maflinger_S schreef:Nou, ik geef liever geld uit aan min of meer gegarandeerde kwaliteit dan dat ik een risico neem met een of andere oelewapper die denkt dat ie wat kan en dan vervolgens tegenvalt.
Maflinger_S schreef:Nou, ik geef liever geld uit aan min of meer gegarandeerde kwaliteit dan dat ik een risico neem met een of andere oelewapper die denkt dat ie wat kan en dan vervolgens tegenvalt.