Waar ben jij zenuwachtig voor?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Captain

Waar ben jij zenuwachtig voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-22 12:32

Terwijl ik zit te wachten op een pakketje dat zo geleverd wordt, merk ik dat ik zenuwachtig ben. :+
Ik kan echt om de meest domme dingen zenuwachtig zijn.
Ga ik naar mijn beste vriendin of komt zij naar mij? Altijd zenuwachtig.

Moet ik iets ophalen bij iemand van Marktplaats? Zenuwachtig.
Verteld mijn vriend dat hij een cadeautje voor me heeft? Zenuwachtig.
Moet ik naar de tandarts? Zenuwachtig.
Heb ik les met mijn paard? Zenuwachtig.
Moet ik les geven? Zenuwachtig.

Wat zijn domme dingen waar jij zenuwachtig van wordt? :))

P.s. Verder heb ik een heel chill leven hoor.. :))

nienke555

Re: Waar ben jij zenuwachtig voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:36

Ik herken het hoor! Ik ben elke dag als ik naar stage ga zenuwachtig. Altijd als ik naar een nieuwe plek of winkel toe moet ben ik ook zenuwachtig. En inderdaad zenuwachtig bij de tandarts/huisarts en bij cadeautjes, en inderdaad ook bij vrienden af en toe nog weleens zenuwachtig.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:40

Als ik moet bellen :') Laatst belde iemand bij wie ik op de kindjes ga oppassen, onverwachts. Dat is even stressen hoor :=

Ov is ook een dingetje. Ik heb echt enorme stress daarvoor. Ik zit continue op mijn telefoon te kijken waar we zijn, wat de volgende stop is en waar ik moet uitstappen.

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-22 12:42

Ohja bellen!!!! Jep, hier ook!
Inderdaad als je naar een nieuwe plek moet met het OV of met de auto.. "Uw bestemming bevind zich over 300 meter aan de linkerkant." Paniek en gelijk om willen draaien. :')

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:44

Heel herkenbaar, bellen hoort er ook bij!
maar ook morgen mijn tentamen.

Net iets ophalen; zenuwachtig. Soms word ik ook dan gewoon super druk, dat ik echt even spanning er af moet bewegen.

S <3

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:45

Ik ga vanavond naar de pony daar ben ik zenuwachtig voor op het moment

Verder ook voor heel veel dingen. Het kunnen lichte zenuwen zijn tot bijna hyperventileren

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:45

Bij bellen heb ik dat ook inderdaad :j
En als ik op locatie moet werken, elke keer weer haha.

Op zoek naar een trouwvideograaf of fotograaf? ABCreatief Videoproducties   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:46

Toetsweek met veel belangrijke toetsen.

Ook als ik ergens heen moet ben ik altijd bang dat ik te laat kom :') :')

Regenboog!
*pum* :O

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:48

Eigenlijk voor alles. Waar ik erg zenuwachtig voor ben: vliegen, bellen, paardrijles, tandarts.

Ik ben sowieso erg vaak zenuwachtig/gespannen.

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 12:57

Tandarts, bij de psycholoog is het zo erg dat ik met trillende beentjes zit te wachten :') Bellen gaat me gelukkig goed af en voor de rest ben ik niet echt voor specifieke dingen zenuwachtig. Nu voor een belletje of mijn bod op een huis is geaccepteerd maar dat duurt nog een week. Dus dat valt nog mee :)

Grappig om te zien dat blijkbaar zoveel mensen toch zenuwachtig zijn voor dingen!

Niet perfect is ook goed

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:02

Bij mij valt het eigenlijk wel mee :P Ik snap niet waarom zo veel mensen zenuwachtig zijn voor bellen. Het is soms wat awkward, ja, maar ik ben er niet zenuwachtig voor of zo.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:03

Ik ben best zeker in de auto, maar niet voor parkeren. Het komt altijd wel goed uiteindelijk, maar dat blijft een ding. Dus als ik naar een nieuwe plek moet rijden dan kan ik me behoorlijk zenuwachtig maken voor waar ik precies moet parkeren.
En dan heb ik het niet per se over steden enzo, want een parkeergarage of iets dergelijks is dan zo gevonden, maar als ik bijvoorbeeld bij een pensionstal moet zijn. Dan vind ik het altijd heel fijn als iemand me instructies geeft over het hoe en wat met parkeren, zodat ik niemand in de weg sta en mezelf niet voor banketstaaf zet met mijn slechte parkeermanouvres. :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:06

Jaa herkenbaar! Ik heb het vooral op momenten dat ik nog moet wachten tot ik weg moet naar hetgene. Als ik eenmaal op pad ben zakt het weg :+

Maar ook met rijles idd, ook al heb ik dat al 3 jaar om de week met mn eigen paard. Soms vraag ik me af of het echt zenuwen zijn of bij veel dingen toch kriebels van 'zin in'.

Timeless design for every rider >> www.equitare.nl

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:08

Hahaha, echt al jullie punten zijn herkenbaar hier. Wat een zenuwpeesjes zijn we met zn allen :=

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:21

Sinds ik een bepaalde traumatische ervaring heb meegemaakt ben ik sneller zenuwachtig en vervelend gespannen. :=

Als ik iets nieuw moet doen met paarden. Altijd wel spannend.
Huisarts, geen idee waarom. Misschien komt dat deels door;
Tandarts (dan moet ik echt valeriaan slikken, anders ga ik over mijn nek _O- ).
Op vakantie gaan (heb al paar keer meegemaakt dat ID van te voren kwijt was, verlopen, bepaalde papieren niet op orde ed, dus nu altijd bang dat het weer fout gaat :+ ).
Feestjes van mensen waar ik niet vaak over de vloer kom. Vind dat zo ongemakkelijk. _O-
En als laatste: tanken. :?

Bellen, omroepen in de winkel, presenteren; allemaal geen probleem.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:22

Oh heel herkenbaar. Ik haat het wachten op een bezorger en ook elke keer dat ik naar de sportschool ga ben ik toch weer even zenuwachtig. Dat terwijl ik al jaren vier/vijf keer per week naar de sportschool ga. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:29

Op vakantie gaan… :=
Man, man, ik ben weken bezig met lijstjes, dingen kopen, het huis moet aan kant, alles moet netjes etc. Alles voor mn dieren regelen, stress om of het goed gaat met ze als we weg zijn, stress met inpakken en stress op schiphol, stress of alles rondom het vakantieverblijf wel goed is gegaan etc. Voordat ik ontspannen op mijn strandbed aan een wijntje lig ben ik een zenuwinzinking nabij :=

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:33

Voor het tekenen van een contract.
Hele sollicitatie procedure geen zenuwen gehad of onzeker geweest.
In de ochtend voor het contract tekenen, zo zenuwachtig als de pest :o

*\o/*

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:36

Op dit moment vooral voor mijn paardrijles van vanavond :+ Geen idee waarom, maar sinds mijn herstart een paar weken geleden ben ik echt enorm zenuwachtig steeds, incl buikpijn en bibbers :o
Gelukkig is het klaar zodra ik erop zit.

Oh, en bellen vind ik echt verschrikkelijk. Als ik dat maar enigszins kan ontlopen doe ik dat graag.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:46

Niobe schreef:
Ik ben best zeker in de auto, maar niet voor parkeren. Het komt altijd wel goed uiteindelijk, maar dat blijft een ding. Dus als ik naar een nieuwe plek moet rijden dan kan ik me behoorlijk zenuwachtig maken voor waar ik precies moet parkeren.
En dan heb ik het niet per se over steden enzo, want een parkeergarage of iets dergelijks is dan zo gevonden, maar als ik bijvoorbeeld bij een pensionstal moet zijn. Dan vind ik het altijd heel fijn als iemand me instructies geeft over het hoe en wat met parkeren, zodat ik niemand in de weg sta en mezelf niet voor banketstaaf zet met mijn slechte parkeermanouvres. :')

oooooh dit is zo herkenbaar! Ik kijk altijd op maps waar ik mijn auto kwijt kan + nog een alternatief voor als het vol staat :D. Autorijden helemaal prima, maar waar laat ik die auto en kan ik er ook nog makkelijk wegrijden? En bijna niemand geeft aanwijzingen voor waar je kan parkeren bij het maken van een afspraak.

Extremely rare and Beyond Compare

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:05

Autorijden en wordt steeds erger. Ik ga de snelweg al niet meer op want ik denk bij iedere oprit op zijdelingse verplaatsing ze zien mij vast niet. Helaas krijg je daardoor meer ongelukken , ik zou dolgraag meer willen rijden maar ik heb het opgegeven. Ik stap alleen nog in de auto om dichtbij boodschappen te doen of naar de kinderen te rijden die in de buurt wonen.
Anders ga ik op de fiets of OV.
Overigens ben ik ook bloednerveus als ik bij mijn man in de auto zit als wij weggaan, en hij rijd goed, is beroepschaffeur geweest.

Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:08

Oh ik ben ook altijd een zenuwpees voor alles , maar het is niet zo dat ik dingen dan niet ga doen of vragen.

Ergste is wel als ik heb afgesproken met iemand of diegene wel op komt dagen en mij niet vergeet. Slaat nergens op want het is nog bijna nooit gebeurd.

Licht uit, zelfspot aan

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:40

Niobe schreef:

Oh ja, hier ook parkeren. Vreselijk. Vooral bij een eerste keer ergens.

En hier kan ik ook zenuwachtig zijn als ik moet bellen. Bijv zoiets simpels als een kappersafspraak inplannen.

Ik ben ook zenuwachtig als ik bezoek krijg. Ik vind de eerste 5 min. namelijk altijd zo ongemakkelijk. Dan loopt het gesprek nog niet en ga ik stressen over wat ik moet zeggen :+

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:43

Echt met alles, ik word soms zo moe van mezelf.
Het feit dat ik weet dat het nergens voor nodig is maakt het misschien alleen maar erger :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:48

Wistaire schreef:
Echt met alles, ik word soms zo moe van mezelf.
Het feit dat ik weet dat het nergens voor nodig is maakt het misschien alleen maar erger :')

+1

Nog extra voor alles wat medisch is, tandarts, huisarts, die 4 coronaprikken hebben me 10 jaar van mn leven gekost, wat een stress zeg...... maar ook belangst, vreemde mensen durf ik nog wel te bellen, maar bekenden, no way, dan app ik wel.