Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emita

Berichten: 3252
Geregistreerd: 16-12-11

Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 09:33

Hi y'all! :wave:

Ik ben gek op de combinatie jeans met een witte top. Maar helaas schijnt letterlijk elk t-shirt, tanktop- topje of crop top door die ik aanschaf in het wit |o
Heeft iemand tips/links/webshops waar simpele witte bovenkantkleding te koop is wat NIET doorschijnt? :)* Ik hoor het graag!

divided
Berichten: 845
Geregistreerd: 07-03-21

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 09:44


Soepblik
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 09:56

Het AUS t-shirt basic white van Massimo Dutti! :) ik was ook altijd al naar een niet doorschijnende witte op zoek, en heb 'm met deze eindelijk gevonden. Erg mooi shirt.

Suzanne F.

Berichten: 50059
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:42

En zorgen voor een huidskleurige topje of bh eronder?

MyWishMax

Berichten: 25895
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:50

Dikkere kwaliteit stof. Ik heb pas zoektocht gehad. Moest wat simpele basic dingen hebben en 95% van de witte dingen moesten terug omdat ze doorschenen. Maakte niet uit of ze duur of goedkoop waren, want ik heb wel goedkoop shirt van dikkere stof die dus niet doorschijnt. Wel goede kleur bh onder doen, maar je ziet niet het verschil tussen huid en bh als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan geen zwarte of groene bh aan, maar lichte zie je er niet doorheen.
Terwijl sommige wat duurdere meteen terug konden, want zelfs huidkleur zag je erdoorheen? Elke afwijking in huidskleur zag je, dus bh maar ook pleisters :+ ook topjes

Tiggs

Berichten: 7611
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:54

Suzanne F. schreef:
En zorgen voor een huidskleurige topje of bh eronder?


Of rood! Dat zie je ook niet en is net wat minder seksloos.

Emita

Berichten: 3252
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 12:26

Ja de tips en trics van rode of huidskleurige beha ken ik maar dat helpt dus meestal alsnog niet, of in ieder geval niet genoeg :+ Vandaar dat ik op zoek ben naar linkjes met witte tops die een wat dikkere stof hebben oid

kosseh

Berichten: 2660
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:33

Ik volg even.

Ik heb veel broeken en rokken waar een wit shirt leuk bij staat. Helaas schijnt veel door waardoor het voor werk niet geschikt is

maava
Berichten: 1569
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:37


Amado7

Berichten: 10773
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:41

Wat gek! Als ik gewoon een huidskleurig hemdje er onder heb schijnt hier niet veel door. Witte shirts van levis, gaat allemaal prima. Nu zijn die van mij wel redelijk dikke stof. Ik denk dat je gewoon even naar de stad moet gaan en daar moet voelen aan de stof en dan een wat dikker shirt moet halen.

Sellyxx

Berichten: 1273
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:15

Heb je toevallig een Jola Mode bij jou in de buurt?
Het is een hele simpele winkel eigenlijk, maar ze hebben súper fijne tops die ik veel draag. Ik heb daar twee mooie witte tops, met net even een wat dikkere stof en wat luxere uitstraling (en mooier afgewerkte hals) dan zo'n wit 'shirt' achtig hempje. Ik zocht echt een mooie top die ik zo aankon boven een broek of rokje, en niet naar een basic waar je altijd een shirt of blouse overheen aantrekt. Deze tops hebben bij de borst een dubbele 'voering', een dubbel lapje stof(lastig uit te leggen haha) dus hij schijnt niet door bij je BH, erg fijn.

Volgens mij hebben ze ook een website, en zijn het deze:

https://www.jolamode.nl/dames/tops-shir ... 20176.html

Deze is alleen met rib, ze hebben als het goed is ook zonder! Zo van de foto vind ik ze niet eens zo heel bijzonder, maar ik heb er iig hele goede ervaringen mee, qua mooie pasvorm en look!

MyWishMax

Berichten: 25895
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:07

Ik heb een paar shirts van oa monki die niet doorschijnen. Maar ook zara en asos. Alleen wisselt het echt per shirt. Want de keer daarna best ik van hetzelfde merk en schijnen ze wel door... :+ zal even zoeken of ik degene die ik heb kan vinden.

Op de een of andere manier zijn veel tops zonder mouwen minder doorschijnend als 't shirts, heel stom eigenlijk .

Edit: deze volgens mij maar dan bij asos besteld
https://www.monki.com/en_eur/clothing/t ... 05001.html

Tiggs

Berichten: 7611
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:33


Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Witte shirts/tops/etc die NIET doorschijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:37

De basic t-shirts van de primark

Sokje_6
Berichten: 3934
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 20:15

Ik heb laatst bij Costes wat topjes gekocht die een dubbele laag stof hebben op de plek van je BH. Vanaf de buitenkant heel onopvallend maar wel superfijn.