Locatie gezocht voor feest! (zaaltje/schuur)

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sellyxx

Berichten: 1273
Geregistreerd: 29-05-11

Locatie gezocht voor feest! (zaaltje/schuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 10:18

Hoi allemaal!

Ik heb een vraag namens een vriendin die gaat trouwen, en aangezien ik de kracht van Bokt al meermaals heb meegemaakt, ga ik het toch hier proberen :)

Mijn vriendin en haar vriend zullen dit jaar op dinsdag 16 augustus gaan trouwen. In principe zijn de meeste dingen geregeld, echter kunnen ze vanwege bepaalde onomkeerbare besluiten van hun feestlocatie daar niet terecht voor hun openingsdans, en dansmoment.

Nu zijn ze dus op zoek naar een locatie waar ze met max. 100 man van 15:00 tot 17:00 op 16 augustus zouden kunnen verblijven. Ze hebben geen bijzondere wensen mbt de locatie, een simpele schuur zal voor hun voldoen. Ze hebben zelf een eigen muziek installatie, en zullen zelf een drankje en hapje verzorgen. Ook zijn het vrij nette ‘burgerlijke’ bruiloftsgasten, incl. meerdere gezinnetjes, de gehele bruiloft zal ook rond 17u/18u stoppen, er is voor 15u nog niet veel alcohol geschonken, dus het zal geen al te uitbundig publiek zijn.

Ze zoeken iets in de omgeving van Waarder, max zon 30 minuten daar vandaan. Denk aan plaatsen zoals Woerden, Zegveld, Bodegraven, Alphen a/d Rijn, Boskoop, Waddinxveen, Gouda, Woubrugge. Voornamelijk het Groene Hart dus. Waarder ligt vrij centraal, omliggende dorpen rondom Leiden, Utrecht, Rotterdam of Den Haag zou eventueel ook nog kunnen.

Ik ben heel benieuwd of er hier bokkers zijn die misschien zelf wel een erf met schuur hebben die ze voor een middagje open zouden willen stellen, of iemand in hun omgeving kennen die hier open voor zou staan. Alle goedbedoelde adviezen met officiële feestlocaties zijn niet helemaal wat het bruidspaar zoekt, ze hebben hier al uitgebreid naar gekeken en daar is helaas in dit stadium niet genoeg budget voor over.

Hartelijke groet!

manonutjuh

Berichten: 3034
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Locatie gezocht voor feest! (zaaltje/schuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:32

Misschien een buurthuis ofzo?

Laatst een feestje gehad in een zalencentrum van de kerk.
Koste 3x niks, konden alles zelf meenemen, alleen alcohol niet, dat kon daar bij het restaurant gehaald worden. Alleen niet jou regio helaas.

Storm

Berichten: 20933
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Locatie gezocht voor feest! (zaaltje/schuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 19:46