Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Uh.. niksTelefoon, pinpas en autosleutels is het enige wat ik bij heb. Ik heb geen zin om de hele dag met een tas te zeulen en bij elke attractie je tas ergens neer te leggen of zelfs mee moeten nemen. Nee lekker een vestje met ritszakken zodat je niks kwijt raakt en dat is het
Eten en drinken is daar te vinden, wellicht prijzig maar dat hoort er bij bij zo'n dagje vind ik
Bloemetje75 schreef:Een boodschappenwagentje… zo’n karretje op wieltjes waar mensen mee naar de markt gaan.
Die laat je gewoon bij de attracties staan en geen gezeul met tassen.
Bij mij gaan daar in ieder geval wat broodjes, wat drinken, regenjas (blijft Nederland), zakdoekjes, zonnebrandcreme, natte doekjes om handen schoon te maken en wat fruit in. Ook passen de vesten/jassen die je wellicht smorgens aan had en daarna niet nodig hebt, er ook in.
Amado7 schreef:Bloemetje75 schreef:Een boodschappenwagentje… zo’n karretje op wieltjes waar mensen mee naar de markt gaan.
Bij mij gaan daar in ieder geval wat broodjes, wat drinken, regenjas (blijft Nederland), zakdoekjes, zonnebrandcreme, natte doekjes om handen schoon te maken en wat fruit in. Ook passen de vesten/jassen die je wellicht smorgens aan had en daarna niet nodig hebt, er ook in.
Hoe dan. *ziet zichzelf met een winkelwagen bij een achtbaan over de baan heen tillen voor je er in stapt om hem aan de andere kant te zetten voor als je uit de achtbaan komt*
Amado7 schreef:Bloemetje75 schreef:Een boodschappenwagentje… zo’n karretje op wieltjes waar mensen mee naar de markt gaan.
Hoe dan. *ziet zichzelf met een winkelwagen bij een achtbaan over de baan heen tillen voor je er in stapt om hem aan de andere kant te zetten voor als je uit de achtbaan komt*
Citaat:Winkelwagen![]()
Ze bedoelt waarschijnlijk een boodschappentrolley.
Dat kun je gerust meenemen voor spullen.
Als je met kids gaat dan heb je vaak een buggy bij ideaal