Sinds een paar weken word ik dagelijks stijf en stram wakker. Tot op het punt dat ik sinds deze week meer pijn heb bij het slapen dan overdag.

De chiropractor kan niet echt meer iets vinden, dus ik vrees dat ik mezelf dagelijks loop te kwellen op mijn bed...
Het ledikant heb ik al sinds mijn 14e (dat is nu dus 18 jaar) en zo'n 11 jaar geleden heb ik eens een nieuw matras gekocht. De afgelopen jaren heb ik meerdere keren gedacht aan een nieuw bed, maar aangezien ik geen klachten had deed ik er niets mee. En nu moet ik wel...
Ik wil graag met 1500 euro maximaal klaar zijn. Zal je zien, heb ik een nieuw bed en komt de prins op het witte paard langs en wil die dat bed uiteindelijk niet aanhouden.
De maat kom ik wel uit (180x210), maar voor de matraskeuze wil ik per se kunnen proefliggen.
Natuurlijk begon ik te Googlen, krijg ik daardoor ineens een instastorie te zien van een boxspring met opbergruimte. Ik meteen verkocht natuurlijk, kan ik die niet bij een fatsoenlijke beddenzaak vinden voor mijn prijsvoorkeur... Alleen bij LeenBakker, alleen ik weet niet hoe de kwaliteit van hun matrassen en boxsprings is.
Dus ben ik een beetje op zoek naar een indicatie van de kwaliteit van complete sets binnen mijn prijsvoorkeur. En bedrijven in het Noorden (hoek Groningen/Friesland/Drenthe) die dergelijke boxpsrings verkopen waar ik even kan proefliggen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!