Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 09:25

Eigenlijk een beetje als reactie op dit topic, waaron gevraagd wordt welke héél normale dingen je nog nooit gedaan heb:

[LZP] Wat heb jij nog nooit gedaan?

Welke dingen heb jij wél gedaan, waarvan je denkt dat geen of slechts héél weinig andere bokkers die gedaan hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 09:27

Twee renpaarden van Queen Elizabeth gereden tijdens mijn tijd in racing.

Bagel met insecten gegeten toen Bagels & Beans die nog op het menu had staan. :))

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 09:28

Oké, komen er een paar van mij:

Muskusrat gegeten (en deels zelf geslacht)

Verse meelwormen gegeten (en een stel pubers zo gek gekregen om mee te doen)

In mijn eentje (met hond) op wandelvakanties

In mijn eentje een meter of 30 een grot in zonder dat mensen op de hoogte waren (niet slim trouwens achteraf :') )

Zit in de planning maar nog niet uitgevoerd: half jaar (of al het écht bevalt langer) reizend leven

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 09:29

Mkango schreef:
Twee renpaarden van Queen Elizabeth gereden tijdens mijn tijd in racing.

Bagel met insecten gegeten toen Bagels & Beans die nog op het menu had staan. :))

Cool!

Die eerste zit er voor mij echt niet in.

Die tweede zou ik 0 problemen mee hebben :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 09:30

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 09:33

DuoPenotti schreef:

Maar toch ook weer niet helemaal. Ik dacht het ook even. Maar er zijn best wat bizarre dingen die ik gedaan heb en die ik ook simpelweg van plan was. Bij het topic over dingen die je gedaan hebt waarvan je dacht dat je die nooit zou doen, had ik niet heel veel te melden, omdat de bizarre dingen die ik wel gedaan heb, me niet echt verbazen :D. Dingen die anderen misschien wel verbazen of nooit zouden doen. Zit toch een nuance verschil in.

Urielle

Re: Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 09:39

Mezelf 'verlost' van mijn eigen baby, in het ziekenhuis, zonder iemand erbij om te helpen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:11

- In Zuid-Afrika als ‘witte’ vrouw in mijn eentje op buitenrit gegaan in de wildernis met een zuid-Afrikaanse man.

- Bungeejumpen ook in Zuid-Afrika van een brug van 216 meter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:30

Flying_Angel schreef:
- In Zuid-Afrika als ‘witte’ vrouw in mijn eentje op buitenrit gegaan in de wildernis met een zuid-Afrikaanse man.

Racist, much... :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:34

Mkango schreef:
Flying_Angel schreef:

Hoezo?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:35

Flying_Angel schreef:

Vind ik niet per se bizar.. en inderdaad redelijk racistisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:36

Alsof elke Zuid Afrikaan behoefte heeft om een witte vrouw de bosjes in te sleuren om het er even van te nemen. Zo bijzonder zijn witte mensen niet in Zuid Afrika. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:42

Als kind heb ik aan een waslijn boven in het trapgat gehangen ( denk aan toch wel een flink aantal meters hoog in herenhuis twee flinke trappen ) :=
De waslijn hield mij en gelukkig ben ik op een veilige manier weer beneden gekomen.

Ik heb ook gefrituurde sprinkhanen gegeten.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:58

Uhm... niet iedere Zuid Afrikaan is zwart. Au contraire, wat zich 'Afrikaander' noemt is meestal juist wit.
De 'zwarten' (sorry, niet PC, maar wel lekker kort en herkenbaar) noemen zich meestal bij hun tribe name, dus Xhosa, Zulu, etc.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:13

Ik heb met de fiets een achtervolging ingezet tijdens een politieachtervolging. De politie rende erachteraan en toen fietste ik er ook achteraan. Halverwege sprong ik van mijn fiets zodat de agent op de fiets de verdachte kon inhalen en aanhouden. :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 11:16

MarlindeRooz schreef:
Ik heb met de fiets een achtervolging ingezet tijdens een politieachtervolging. De politie rende erachteraan en toen fietste ik er ook achteraan. Halverwege sprong ik van mijn fiets zodat de agent op de fiets de verdachte kon inhalen en aanhouden. :=

Nice!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:19

Detail: ik had die nacht ervoor denk ik 2uurtjes geslapen en kwam net met de trein aan. Dus was hartstikke moe en reageerde dus zonder na te denken. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:22

MarlindeRooz schreef:

Cool!

In dat kader heb ik geheel per ongeluk een verdachte met een judo worp gevloerd en in de houdgreep genomen zodat de politie hem aan kon houden :')

Dat ging zo: Ik was lopend onderweg naar de snackbar, want ik was mijn eten vergeten dus moest een alternatief hebben.
Ik hoor vervolgens achter mij “ HALT politie, blijf staan! “
Dus ik kijk enigszins geschrokken om. Op dat moment komt er een gozer langsrennen die mij een duw geeft. Uit reflex greep ik hem vast om niet te vallen en omdat dit gedrag niet gewoon is nadat je de eerdere woorden van de politie hoorde heb ik hem gevloerd. Omdat hij hard liep was dat voor mij vrij eenvoudig om te doen :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:24

- gewoond en gewerkt in een Frans kasteel en daar gedineerd met de graaf en de gravin
- veel gelift en ook liftend op vakantie gegaan (bijzonder voor mijn leeftijd, niet daarboven)
- gekampeerd bij -7 zonder goede spullen

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:26

Ha weer zo'n leuk topic *\o/*

Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel :')
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat :')
Teruggekomen in het hostel was ik uitgedroogd en had ik een zonnesteek :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:50

Mkango schreef:
Flying_Angel schreef:

Afhankelijk van waar het was en hoe de situatie is kun je nog weleens omschreven worden als levensmoe.

Nooit in Z-afrika geweest denk of alleen op vakantie? Anders zou je de gedachte achter deze post wel begrijpen denk.

Als je in Colombia alleen de jungle ingaat als toerist op bepaalde plekken geldt precies hetzelfde..alleen wil men bij colombianen dan weer niet meteen de rasicmekaart trekken.

En ja, in bepaalde delen van Afrika zijn best grote 'anti-blanken' bewegingen die geweld als middel gebruiken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:51

Als er 1 iemand ervaring heeft met Zuid-Afrika en alleen reizen is het wel Mkango. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:08

Altijd leuk als Afrika als geheel wordt genoemd om een punt te maken in een argument. :')

Zoals ik het lees, was Flying_Angel dus niet alleen als 'witte' vrouw (vanwaar de aanhalingstekens?), maar onder begeleiding van iemand met als nationaliteit Zuid-Afrika wat best wel handig is als je daar de wildernis intrekt. :+ Maar hoe je het bedoelt als 'bizar' iets, is best een beetje rascistisch ja.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:13

Gitana schreef:

Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel :')
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat :')

Crisis zeg. :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:14

Ik heb geen idee hoeveel andere Bokkers dit heb gedaan maar ik vind het soms nog steeds een beetje moeilijk te geloven dat ik écht dacht dat het een goed idee was om zélf 4 stick & pokes te zetten, toen ik 15 was (verklaart ook meteen dat ik dacht dat het een goed idee was). Ze zitten er nog steeds en ze zijn er niet mooier op geworden.

Gitana schreef:

Oh god :')