Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:[LZP] Wat dacht jij dat je nooit zou doen, maar heb je wel gedaan?
denk dat dit topic wel hetzelfde is
MarlindeRooz schreef:Ik heb met de fiets een achtervolging ingezet tijdens een politieachtervolging. De politie rende erachteraan en toen fietste ik er ook achteraan. Halverwege sprong ik van mijn fiets zodat de agent op de fiets de verdachte kon inhalen en aanhouden.
Mkango schreef:Flying_Angel schreef:Racist, much...- In Zuid-Afrika als ‘witte’ vrouw in mijn eentje op buitenrit gegaan in de wildernis met een zuid-Afrikaanse man.
- Bungeejumpen ook in Zuid-Afrika van een brug van 216 meter.
Gitana schreef:Ha weer zo'n leuk topic![]()
Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel![]()
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat
Teruggekomen in het hostel was ik uitgedroogd en had ik een zonnesteek
Gitana schreef:Ha weer zo'n leuk topic![]()
Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel![]()
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat
Teruggekomen in het hostel was ik uitgedroogd en had ik een zonnesteek